Завдання до лекції 3
1.Поясніть, як фрактальний підхід допомагає зрозуміти організацію мови. У чому проявляється подібність між фракталами в природі та мовними структурами?
2. У чому полягає роль самоорганізації у формуванні мовної системи з погляду фрактальної моделі? Як ця властивість проявляється у взаємодії мовних рівнів?
3. Як теорія мовного ізоморфізму (Курилович, Бенвеніст) співвідноситься з фрактальною моделлю мови? У чому полягає їхня спільна ідея щодо організації мовних рівнів?
4. Поясніть, як фрактальна концепція може бути застосована до аналізу словотвірної системи сучасної англійської мови. Які ознаки словотворчих мікросистем підтверджують їхній фрактальний характер?
5. Розкрийте значення понять ітерація, атрактор, гомеостаз у контексті розвитку словотворчих мікрофракталів. Як ці процеси відображають еволюцію мовних структур?