Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Актуальні проблеми сучасної філології 1 курс магістри

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • Англійська мова "Середня освіта" 1 курс, 1 семестр

            • Англійська мова "Середня освіта" 1 курс, 2 семестр

            • Англійська мова (Середня освіта) ІІІ курс 2 семестр

            • Лінгвосинергетика

              • Загальне

              • Теоретико-методологічні основи лінгвосинергетики

              • Синергетичний аналіз мовних і дискурсивних процесів

                • ФайлЛекція 3

                • ЗавданняЗавдання до лекції 3

                • ФайлЛекція 4-5

                • ЗавданняЗавдання до лекції 4-5

                • ФайлЛекція 6

                • ЗавданняЗавдання до лекції 6

                • ФайлЛекція 7

                • ЗавданняЗавдання до лекції 7

                • ТестТест 2

              • Сучасні напрями і перспективи лінгвосинергетики

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

          • Інформація

          • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

          • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Лінгвосинергетика

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. Лінгвосинергетика
  7. Синергетичний аналіз мовних і дискурсивних процесів
  8. Завдання до лекції 3

Завдання до лекції 3

Умови завершення
Початок приймання: пʼятницю 17 жовтня 2025 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 31 жовтня 2025 00:00 AM

1.Поясніть, як фрактальний підхід допомагає зрозуміти організацію мови. У чому проявляється подібність між фракталами в природі та мовними структурами?

2. У чому полягає роль самоорганізації у формуванні мовної системи з погляду фрактальної моделі? Як ця властивість проявляється у взаємодії мовних рівнів?

3. Як теорія мовного ізоморфізму (Курилович, Бенвеніст) співвідноситься з фрактальною моделлю мови? У чому полягає їхня спільна ідея щодо організації мовних рівнів?

4. Поясніть, як фрактальна концепція може бути застосована до аналізу словотвірної системи сучасної англійської мови. Які ознаки словотворчих мікросистем підтверджують їхній фрактальний характер?

5. Розкрийте значення понять ітерація, атрактор, гомеостаз у контексті розвитку словотворчих мікрофракталів. Як ці процеси відображають еволюцію мовних структур?

Попередня секція
Лекція 3
Наступна секція
Лекція 4-5
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток