Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

            • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

            • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • Лінгвосинергетика

              • Généralités

              • Теоретико-методологічні основи лінгвосинергетики

              • Принципи та механізми мовної саморганізації та сам...

                • FichierЛекція 3

                • DevoirЗавдання до лекції 3

                • FichierЛекція 4-5

                • DevoirЗавдання до лекції 4-5

                • FichierЛекція 6

                • DevoirЗавдання до лекції 6

                • FichierЛекція 7

                • DevoirЗавдання до лекції 7

                • TestТест 2

              • Самоорганізація концептуального простору англомовн...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Лінгвосинергетика

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. Лінгвосинергетика
  7. Принципи та механізми мовної саморганізації та сам...
  8. Завдання до лекції 6

Завдання до лекції 6

Conditions d’achèvement
Ouvert le : vendredi 17 octobre 2025, 00:00
À rendre : vendredi 31 octobre 2025, 00:00

1.У чому полягає сутність синтаксичної деривації як синергетичного процесу? Як ця концепція змінює традиційне розуміння речення у лінгвістиці?

2. Поясніть, у чому різниця між лексичною та синтаксичною деривацією. Як це розмежування відображається в сучасній дериватології?

3. Що означає поняття структурного інваріанта речення у моделі Ma – S – Vx? Як інваріант співвідноситься з деривативними варіантами та забезпечує стабільність мовної системи?

4. Як синергетичні категорії — атрактор, біфуркація, фрактал — допомагають пояснити динаміку синтаксичної деривації та процес породження нових структур?

5. Чому синтаксис можна вважати фрактальним? Поясніть, як із кінцевої кількості структур може породжуватися нескінченна кількість речень, і яку роль у цьому відіграє валентність дієслова.

Activité précédente
Лекція 6
Activité suivante
Лекція 7
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile