Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

          • Кафедра бізнес-адміністрування і менеджменту зовні...

            • archive

            • Інноваційний маркетинг підприємства

            • Бюджетування в менеджменті

            • Принципи та тенденції сталого розвитку

            • Основи фінансового менеджменту

            • Зелена економіка та міжнародні ринки

            • Кризовий менеджмент у бізнес-процесах

            • ФІНАНСОВО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

            • Менеджмент-маркетинг у бізнесі

            • Адміністративне управління

            • Адміністрування бюджетних установ

            • Адміністрування бюджетних установ

            • Інформаційно-аналітичне забезпечення в менеджменті...

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Сутність і зміст інформаційног...

              • Змістовий модуль 2. Автоматизовані системи управління

              • Змістовий модуль 3 Електронні гроші та інформацій...

                • PlikЛекція 5

                • PlikЛекція 6

                • ZadanieЛабораторна робота 5

                • ZadanieЛабораторна робота 6

                • Test4

              • Змістовий модуль 4 Штучний інтелект та інформацій...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра ділової комунікації

          • Кафедра підприємництва, менеджменту організацій та...

          • Практична підготовка факультету менеджменту

          • 1к2сМЕН_Іноземна мова

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою ...

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Інформаційно-аналітичне забезпечення в менеджменті ...

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Менеджменту факультет
  5. Кафедра бізнес-адміністрування і менеджменту зовні...
  6. Інформаційно-аналітичне забезпечення в менеджменті...
  7. Змістовий модуль 3 Електронні гроші та інформацій...
  8. Лабораторна робота 6

Лабораторна робота 6

Wymagania zaliczenia
Otwarto: wtorek, 21 października 2025, 00:00

«Бізнес-адміністрування»

Оберіть будь-яку українську компанію (наприклад, Rozetka, Comfy, Нова Пошта або локальний бренд).

Завдання:

1. Знайдіть офіційний сайт компанії.

2. Визначте, які інструменти інтернет-маркетингу вона використовує (SEO, реклама, блог, e-mail-розсилки, соціальні мережі).

3. Опишіть, наскільки зручним є сайт для користувача (дизайн, структура, швидкість завантаження).

4. Зробіть висновки щодо ефективності її онлайн-присутності.

 

«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

Оберіть будь-яку міжнародну компанію (наприклад, Coca-Cola, Samsung, IKEA, Nestlé, L’Oréal, Amazon тощо).

Завдання:

1. Знайдіть офіційний сайт обраної компанії та проаналізуйте його міжнародну структуру (глобальний сайт, регіональні або локальні версії).

2. Визначте, які інструменти інтернет-маркетингу компанія використовує для різних країн і ринків (SEO, контекстна реклама, локалізовані кампанії, блог, e-mail-розсилки, соціальні мережі).

3. Проаналізуйте, наскільки сайт компанії є зручним і адаптованим для користувачів із різних країн (мови, валюта, способи оплати, швидкість завантаження, дизайн, культурна адаптація контенту).

4. Зробіть висновки щодо ефективності онлайн-присутності компанії на міжнародних ринках і ступеня її адаптації до глобального споживача.

Previous activity
Лабораторна робота 5
Next activity
4
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną