Практичне заняття 4. Поети Київської школи в контексті стильових течій.
|
Тема 8. Поети Київської школи в контексті стильових течій. В. Голобородько. «Яблуко добрих вістей», «З дитинства: дощ», «Золоті глечики груш», «Криваві солов’ї», «Катерина», «Від дерева до дерева», «Закон приналежності», «Одна з-поміж трьох білих лелек». М. Григорів. «Зелена квітка тиші», «Води течуть», «Абетка, або Довгий вірш обкореної води», «І зливи без мілин», «Історія пасік», «Босі зерна», «Відлуння чекань», «Весляр», «Вигнання без меж», «Поверхні форм», «Раптовість проминання», «Словник», «Суверенне зілля», «У самоті проваль». М. Воробйов. «Коло», «Навістити матір», «Пригадай на дорогу мені», «Теслярі, витешіть щось таке», «Криниця обмерзла», «Розширення очей», «Є місце фіалок що про нього мало хто знає...», «Букети із шипшини...», «Ти не прийшла, бо трапляється дощ...», «Дослухатись до себе», «Мати», «Дятел», «Хатній змій», «Сорочка джмеля», «Хатка равлика», «Осіннє сонце». В. Кордун. «Бджола Маґдалена», «У нашому місті – сніг», «Коли речі раптом розкриваються», «Яблуко поміж нами», «Птахолюди у вересні», «Зимовий стук дятла», «Тиша», «Пісенька про сестричок і руденького песика», «Мій карфаген», «Краплина тиші», «Подай мені руку...», «Український вертеп». В. Рубан. «Вінок сонетів», збірка «Химера». Романи «Бережа», «На протилежному боці від добра», «Помирав уражений проліском ліс». Завдання: |