Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

                • ТекаЛекція 1. Українська література 80-90-х – початку ...

                • ТекаЛекція 2. Феномен Київської школи поезії

                • ТекаЛекція 3-4. Українські літературні школи та групи ...

                • ТекаПрактичне заняття 1. Поезія І.Римарука

                • ТекаПрактичне заняття 2. Поезія В.Герасим'юка

                • ТекаПрактичне заняття 3. Ю.Гудзь

                • ТекаПрактичне заняття 4. Поезія В. Голобородька, М.Вор...

                • ЗавданняПрактичне заняття 1. Поезія І.Римарука

                • ЗавданняПрактичне заняття 2. Тема 4. Поезія В. Герасим'юка.

                • ЗавданняПрактичне заняття 3. Творчість Ю. Ґудзя.

                • ЗавданняПрактичне заняття 4. Поети Київської школи в конте...

                • ЗавданняПрактичне заняття 5. Поетичні школи й групи 80-90-...

                • ТестМодуль 1. Тест.

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...
  8. Практичне заняття 4. Поети Київської школи в конте...

Практичне заняття 4. Поети Київської школи в контексті стильових течій.

Умови завершення
Початок приймання: вівторок 28 жовтня 2025 00:00 AM
Термін спливає: вівторок 4 листопада 2025 00:00 AM

Тема 8. Поети Київської школи в контексті стильових течій.

В. Голобородько. «Яблуко добрих вістей», «З дитинства: дощ», «Золоті глечики груш»,  «Криваві солов’ї», «Катерина», «Від дерева до дерева», «Закон приналежності», «Одна з-поміж трьох білих лелек».

М. Григорів. «Зелена квітка тиші», «Води течуть», «Абетка, або Довгий вірш обкореної води», «І зливи без мілин», «Історія пасік», «Босі зерна», «Відлуння чекань», «Весляр», «Вигнання без меж», «Поверхні форм», «Раптовість проминання», «Словник», «Суверенне зілля», «У самоті проваль».

М. Воробйов. «Коло», «Навістити матір», «Пригадай на дорогу мені», «Теслярі, витешіть щось таке», «Криниця обмерзла», «Розширення очей», «Є місце фіалок що про нього мало хто знає...», «Букети із шипшини...», «Ти не прийшла, бо трапляється дощ...», «Дослухатись до себе», «Мати», «Дятел», «Хатній змій», «Сорочка джмеля», «Хатка равлика», «Осіннє сонце».

В. Кордун. «Бджола Маґдалена», «У нашому місті – сніг», «Коли речі раптом розкриваються», «Яблуко поміж нами», «Птахолюди у вересні», «Зимовий стук дятла», «Тиша», «Пісенька про сестричок і руденького песика», «Мій карфаген», «Краплина тиші», «Подай мені руку...», «Український вертеп».

В. Рубан. «Вінок сонетів», збірка «Химера». Романи «Бережа», «На протилежному боці від добра», «Помирав уражений проліском ліс».

Завдання:

https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=687670

Попередня секція
Практичне заняття 3. Творчість Ю. Ґудзя.
Наступна секція
Практичне заняття 5. Поетичні школи й групи 80-90-х рр. ХХ ст.: інваріанти і практики поетичного письма.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток