Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логокорекційна робота в умовах післявоєнної відбуд...

              • General

              • Логокорекційна робота з особами з посттравматичним...

              • Емоційне вигорання. Збереження та підтримка власно...

              • TBRI - терапія основана на взаємовідносинах довіри...

              • Альтернативна та додаткова комунікація у логокорек...

              • ВІДЕО

              • РЕФЛЕКСІЯ

              • ЛІТЕРАТУРА

              • ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

                • AssignmentІндивідуальне навчально дослідне завдання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Логокорекційна робота в умовах післявоєнної відбуд ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логокорекційна робота в умовах післявоєнної відбуд...
  7. ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
  8. Індивідуальне навчально дослідне завдання

Індивідуальне навчально дослідне завдання

Completion requirements

Завдання: Конспект "Метафоричний ресурс"


Розробити детальний конспект індивідуального корекційного заняття з інтеграцією казкотерапії, арт-терапії та логокорекції, спрямований на стабілізацію емоційного стану та відновлення психофізичного ресурсу дорослої особи із симптомами ПТСР або емоційного вигорання.

Вимоги до конспекту (Лаконічний список):
Профіль та мета. Визначити клієнта (ПТСР/вигорання) та сформулювати 2–3 чіткі терапевтичні цілі.

Структура. Поділити заняття на 4–5 логічних етапів з орієнтовним таймінгом.

Етап 1. Стабілізація (Обов'язково): Включити та описати 1–2 техніки заземлення (тілесно орієнтовані або дихальні).

Етап 2. Казкотерапія. Використати метафору або коротку казку, спрямовану на пошук внутрішньої опори (або "безпечного місця").

Етап 3. Арт-терапія. Інтегрувати арт-техніку (малювання, ліплення або створення колажу) для візуалізації образу з казки (наприклад, "ресурсний об'єкт" або "внутрішній захисник").

Етап 4. Логокорекція. Включити елемент логокорекції, пов'язаний з релаксацією голосу, артикуляції або ритмізацією мовлення, що обґрунтовано інтегрований із метафорою казки (наприклад, використання ресурсного образу для посилення звучності голосу).

Критерії оцінювання:

Критерій Зміст оцінювання Макс. бали
Комплексна інтеграція (Казка + Арт + Лого) Логічне та обґрунтоване поєднання трьох методів у єдиний процес. 7
Специфіка логокорекції Адекватність логопедичного компонента роботі з ПТСР/вигоранням (робота з диханням, голосом, ритмом, що постраждали від стресу). 5
Терапевтична безпека та стабілізація Коректне включення технік заземлення, їх опис та відповідність профілю клієнта. 4
Логіка конспекту та зміст Чіткість, послідовність етапів, реалістичність, дотримання таймінгу. 4
УСЬОГО БАЛІВ   20
Previous activity
POST-TRAUMATIC STRESS DISORDER (PTSD): THEORY, DIAGNOSIS AND PRACTICAL ASPECTS OF PSYCHOTHERAPY
Data retention summary
Get the mobile app