Індивідуальне навчально дослідне завдання
Завдання: Конспект "Метафоричний ресурс"
Розробити детальний конспект індивідуального корекційного заняття з інтеграцією казкотерапії, арт-терапії та логокорекції, спрямований на стабілізацію емоційного стану та відновлення психофізичного ресурсу дорослої особи із симптомами ПТСР або емоційного вигорання.
Вимоги до конспекту (Лаконічний список):
Профіль та мета. Визначити клієнта (ПТСР/вигорання) та сформулювати 2–3 чіткі терапевтичні цілі.
Структура. Поділити заняття на 4–5 логічних етапів з орієнтовним таймінгом.
Етап 1. Стабілізація (Обов'язково): Включити та описати 1–2 техніки заземлення (тілесно орієнтовані або дихальні).
Етап 2. Казкотерапія. Використати метафору або коротку казку, спрямовану на пошук внутрішньої опори (або "безпечного місця").
Етап 3. Арт-терапія. Інтегрувати арт-техніку (малювання, ліплення або створення колажу) для візуалізації образу з казки (наприклад, "ресурсний об'єкт" або "внутрішній захисник").
Етап 4. Логокорекція. Включити елемент логокорекції, пов'язаний з релаксацією голосу, артикуляції або ритмізацією мовлення, що обґрунтовано інтегрований із метафорою казки (наприклад, використання ресурсного образу для посилення звучності голосу).
Критерії оцінювання:
| Критерій | Зміст оцінювання | Макс. бали |
| Комплексна інтеграція (Казка + Арт + Лого) | Логічне та обґрунтоване поєднання трьох методів у єдиний процес. | 7 |
| Специфіка логокорекції | Адекватність логопедичного компонента роботі з ПТСР/вигоранням (робота з диханням, голосом, ритмом, що постраждали від стресу). | 5 |
| Терапевтична безпека та стабілізація | Коректне включення технік заземлення, їх опис та відповідність профілю клієнта. | 4 |
| Логіка конспекту та зміст | Чіткість, послідовність етапів, реалістичність, дотримання таймінгу. | 4 |
| УСЬОГО БАЛІВ | 20 |