критерії оцінювання

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

дисципліни «Галузева реклама і ПР: літературна проблематика»

 

Навчальна дисципліна складається з:

10 год  лекційних, 10 год практичних занять. 

Навчальна дисципліна викладається один семестр,

форма підсумкового контролю – залік,

кількість модулів – 1,

кількість розділів - 2.

 

 

Рейтинг студента з дисципліни складається з балів, що він отримує за:

1) активність на лекційних заняттях (max – 25 балів – 5 лекцій * 5 балів за присутність та написання повноцінного конспекту);

2) роботу на практичних заняттях (max – 25 балів – 5 практичних * 5 балів за присутність та активну роботу на приктичному занятті);

3) підсумкову контрольну роботу (max – 8 балів);

4) індивідуальну (творчу) роботу (max – 20 балів);

5) самостійну роботу (max – 25 балів);

6) відповіді на заліку (max – 20 балів).