критерії оцінювання
дисципліни «Галузева реклама і ПР: літературна проблематика»
Навчальна дисципліна складається з:
10 год лекційних, 10 год практичних занять.
Навчальна дисципліна викладається один семестр,
форма підсумкового контролю – залік,
кількість модулів – 1,
кількість розділів - 2.
Рейтинг студента з дисципліни складається з балів, що він отримує за:
1) активність на лекційних заняттях (max – 25 балів – 5 лекцій * 5 балів за присутність та написання повноцінного конспекту);
2) роботу на практичних заняттях (max – 25 балів – 5 практичних * 5 балів за присутність та активну роботу на приктичному занятті);
3) підсумкову контрольну роботу (max – 8 балів);
4) індивідуальну (творчу) роботу (max – 20 балів);
5) самостійну роботу (max – 25 балів);
6) відповіді на заліку (max – 20 балів).