словничок


Словничок

Бренд — (англ. brand) — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше є фінансовим поняттям.

Відеохостинг — сайт, що дозволяє завантажувати і переглядати відео у браузері, наприклад через спеціальний програвач. При цьому більшість подібних сервісів не надають відео, слідуючи таким чином принципом User-generated content. Відеохостинг став набирати популярність разом з розповсюдженням широкосмугового доступу в Інтернет і розвитком (здешевленням) жорстких дисків. Сервіс YouTube, що належить сьогодні компанії Google, зробив революцію — новим захопленням активних користувачів (хом’ячки) Інтернету став перегляд відеосюжетів онлайн.

Бібліотечне ревю – (франц. revue- огляд) – вид театрально-естрадної вистави, яка складається з окремих сцен і номерів, що об`єднані спільною темою.

Бук-слем – це змагання на кращу рекламну кампанію по просуванню книги і читання з елементами театралізації, яке набуває популярності серед читачів.

Електронна вікторина – вікторина із застосуванням комп’ютерних технологій, зокрема слайдів презентацій, відеофргментів.

Відеоенциклопедія  – захід побудований за типом енциклопедії на основі відеоматеріалу.

Велнес — (від англ. be well – гарне самопочуття) – концепція здорового способу життя, заснована на поєднанні фізичного та ментального здоров’я, правильного харчування, розумних фізичних навантажень та відмови від шкідливих звичок.

Велнес-тренінг – захід, спрямований на просування здорового способу життя. Запропонуйте молодим людям, які займаються вуличними видами спорту (воркаут, паркур тощо), показати своїм одноліткам, що займатися спортом просто – потрібне лише бажання.

Геокешинг – («geocaching», від грец. «Geo» — Земля, англ. «Cache» — тайник) — це захоплююча гра, в якій присутні: подорож, знаходження місця розташування заданих об’єктів, пошук інформації про об’єкти та відповідей на запитання.

Демотека – це місце (творчий куточок), де читачі можуть залишити свої власні роботи – «демки» в галузі музики, літератури, фотографії, фільмів, графіки тощо, для того, щоб про них дізнався широкий загал.

Коворкінг – (англ. co-working, спільно працюють) — це модель роботи, в якій учасники, залишаючись незалежними і вільними, використовують загальний простір для своєї діяльності.

 Коучинг – (від англ.. coaching – навчання, тренерство) – це метод сучасного консультування, що сприяє ефективному досягненню клієнтом поставленої мети, що виявляється в конкретних результатах. В бібліотеці можна використовувати як форму професійного навчання або під час масового заходу, задля  вирішення якоїсь проблеми разом з учасниками.

Краудфандинг — (англ. Crowdfunding, crowd — «громада, гурт, юрба», funding — «фінансування»), тобто «Громадське фінансування», «Фінансування громадою» — це співпраця людей, які добровільно об’єднують свої гроші або інші ресурси разом, як правило через Інтернет, щоб підтримати зусилля інших людей або організацій.

    За допомогою краудфандингу можна фінансувати різноманітні соціальні, культурні, творчі або навіть і політичні проекти, винаходи, стартап-компаній та малого бізнесу, створення вільного програмного забезпечення тощо. Здебільшого, за такою схемою фінансуються інноваційні і соціальні проекти. Все що потрібно – це відзняти цікаве відео, яке приверне увагу до вашої ідеї і надихне людину допомогти вам у її реалізації.

Респект-зустріч – зустріч з авторитетною людиною.

Прес-кліпінг, або моніторинг преси, подає тематичну підбірку матеріалів, вибраних з періодичних видань у реальному часі, із багатьох джерел, за певною ознакою. Виставка-перегляд або підбірка нових надходжень влаштовуються, як правило, у читальному залі бібліотеки.

Продакт-плейсмент – (англ. product placement, «розміщення продукції» або «прихована реклама») — рекламний прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах, комп’ютерних іграх, музичних кліпах або книгах має реальний комерційний аналог. Зазвичай демонструється сам рекламований продукт, його логотип, або згадується про його хорошу якість.

Старта́п (англ. startup), стартап-компанія — нещодавно створена компанія (можливо, ще не зареєстрована офіційно, але серйозно планує стати офіційною), що будує свій бізнес на основі інновацій або інноваційних технологій, не вийшла на ринок або ледве почала на нього виходити і що володіє обмеженим набором ресурсів. Часто стартап-компанії називають «гаражними».

Сторітелінг – (від. англ. storytelling — розповідання історій) — це спосіб передачі інформації через розповідання історій. Використовується при підготовці масових заходів, в професійному навчанні, при підготовці інформації у ЗМІ, при веденні сайтів, блогів.

Флешбек – (англ. flash — спалах, осяяння; back — назад), зворотний кадр — в мистецтві означає відхилення від оповідання в минуле: сюжетна лінія переривається, і глядач спостерігає дії, які відбувалися раніше.

Флешбук – презентація або знайомство з цікавими книгами за допомоги цитат, ілюстрацій, особистих переживань та іншої інформації про книгу.

Sfoglia il glossario usando questo indice

Caratteri speciali | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TUTTI
In questa sezione non è stato trovata nessuna voce