Опис курсу

Мета курсу Застосування комп’ютерної графіки в проектної діяльності ” - формування у студентів:
-   уявлень про прогресивні тенденції розвитку тримірних технологій та комп’ютерної графіки;
-   практичних знань, вмінь та навичок, які необхідні для володіння інструментальними засобами одного з розповсюджених на практиці професійних пакетів для створення і використання тримірної комп’ютерної графіки та анімації.
-      навчити студента виконувати проекційні та архітектурно-будівельні креслення з оволодінні іноваційних комп’ютерних програм;
-       забезпечити теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих кадрів, які б набули базових фахових знань для виконання професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі;
-      забезпечити умови формування і розвитку програмних компетентностей, що дозволять оволодіти основними знаннями, вміннями, навичками, іноваціними технологіями комп’ютерних рішень єфективного проектування необхідними для подальшого навчання та подальшої професійної та професійно- наукової діяльності.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
-      володіння комп’ютерної графіки в проектуванні;
-      ознайомлення студентів з теоретичними основами комп’ютерних технологій, їх програмними та апаратними засобами, сучасними та перспективними графічними анімаційними технологіями, практичним застосуванням трьохмірного комп’ютерного проектування;
-      набуття студентами теоретичних знань та основ практичних навичок роботи в середовищі графічних пакетів растрової та векторної площинної графіки, який є професійним пакетом для створення проектів з 3D- графікою та анімаційною візуалізацію;
-      ознайомити студентів з можливостями графічного редактора Archicad, Artlantis Studio, Corel Draw, Planix Landscepe Deluxe, ACDSee;
-      навчити принципами моделювання та візуалізації об’єктної моделі архітектурно- будівельних об’єктів;
-      підготовка фахівців для планування, створення і проектування об’єктів архітектурно-будівельної інженерії елементів;
-      вироблення уміння користуватися різними креслярськими комп’ютерними інструментами та використовувати різні прийоми архітектурно-художнього зображення архітектурних та містобудівних об’єктів та будівництва;
-      навчання використанню різних технік комп’ютерної графіки в залежності від поставленого завдання та призначення архітектурно-будівельних кресленнь за допмогою програм Archicad, Artlantis Studio;
-      засвоєння прийомів побудови аксонометричних і перспективних зображень при проектуванні архітектурно-будівельної інженерії;
-      засвоєння студентами теорії графічного моделювання та візуалізації в програмі Archicad;
-      засвоєння методів зображення будівель і споруд, їх елементів з відображенням фактури будівельних і оздоблювальних матеріалів, стилізованого зображення навколишнього середовища;
-      вироблення в кожного студента індивідуально творчого підходу при виборі техніки зображення архітектурних та містобудівних об’єктів, навколишнього середовища;
-      засвоєння методів зображення архітектурно-містобудівних утворень і ансамблів.
У результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен:
Знати:
знати основні актуальні теоретичні, практичні, організаційно-технологічні та управлінські проблеми сучасної сфери;
-                 основні задачі, які розв’язує комп’ютерна технологія;
-                 галузі комп’ютерної графіки та сфери її практичного застосування;
-                 апаратне забезпечення комп’ютерної графіки;
-                 провідні графічні програмні пакети та системи;
-                 технології створення проектів з використанням сучасної комп’ютерної графіки та анімації та візуалізації;
розуміти, аналізувати, тлумачити і пояснювати нові творчі та наукові результати, одержані у ході проведення аналізу архітектурно-будівельної інженерії об’єктів, містобудівних елементів та їх проектів;
оцінювати вплив новітніх результатів досліджень інших сфер діяльності людини на розвиток сучасної архітектури та містобудування.
-      знати, розуміти та володіти основами складання проектів об’єктів, нормативної документації, генеральних планів населених пунктів, детальних планів територій і планів зонування територій, конструктивних рішень і змінного в часі стану навколишнього середовища.
-       
-     ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе вміти:
-                 використовувати набуті ними теоретичні та практичні знання по застосуванню професійних пакетів графічних програм Archicad, Artlantis Studio, Corel Draw, Planix Landscepe Deluxe, ACDSee;
-                 створювати проекти з 3D-графікою, застосовуючи технології проектування, використовуючи графічні пакети растрової та векторної площинної графіки;
-        вміти застосовувати методи проведення творчого засобами архітектурного-будівельного проектування об’єктів з використанням універсальних і спеціалізованих програмно-комп’ютрних обчислювальних комплексів і систем автоматизованого проектування ефективних рішень;
-        навчити виконувати проекційні та будівельні креслення та текстову проектну документацію в графічному редакторі комп’ютерних програм;
-        навчити використовувати спеціалізовані бібліотеки графічного комп’ютерного редактора для виконання будівельних креслень.


Brak wpisów w bazie danych