Опис курсу
Мета курсу “ Застосування
комп’ютерної графіки в проектної діяльності ” - формування у студентів:
-
уявлень про прогресивні тенденції
розвитку тримірних технологій та комп’ютерної графіки;
-
практичних знань, вмінь та
навичок, які необхідні для володіння інструментальними засобами одного з
розповсюджених на практиці професійних пакетів для створення і використання
тримірної комп’ютерної графіки та анімації.
-
навчити студента виконувати
проекційні та архітектурно-будівельні креслення з оволодінні іноваційних
комп’ютерних програм;
-
забезпечити теоретичну та практичну підготовку
висококваліфікованих кадрів, які б набули базових фахових знань для виконання
професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі;
-
забезпечити умови формування і розвитку програмних
компетентностей, що дозволять оволодіти основними знаннями, вміннями,
навичками, іноваціними технологіями комп’ютерних рішень єфективного
проектування необхідними для подальшого навчання та подальшої професійної та
професійно- наукової діяльності.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
-
володіння
комп’ютерної графіки в проектуванні;
-
ознайомлення студентів з
теоретичними основами комп’ютерних технологій, їх програмними та апаратними
засобами, сучасними та перспективними графічними анімаційними технологіями, практичним
застосуванням трьохмірного комп’ютерного проектування;
-
набуття студентами теоретичних
знань та основ практичних навичок роботи в середовищі графічних пакетів
растрової та векторної площинної графіки, який є професійним пакетом для
створення проектів з 3D- графікою та анімаційною
візуалізацію;
-
ознайомити
студентів з можливостями графічного редактора Archicad, Artlantis Studio, Corel Draw, Planix Landscepe
Deluxe, ACDSee;
-
навчити
принципами моделювання та візуалізації об’єктної моделі архітектурно-
будівельних об’єктів;
-
підготовка
фахівців для планування, створення і проектування об’єктів
архітектурно-будівельної інженерії елементів;
-
вироблення
уміння користуватися різними креслярськими комп’ютерними інструментами та
використовувати різні прийоми архітектурно-художнього зображення архітектурних
та містобудівних об’єктів та
будівництва;
-
навчання
використанню різних технік комп’ютерної графіки в залежності від поставленого
завдання та призначення архітектурно-будівельних кресленнь за допмогою програм
Archicad, Artlantis Studio;
-
засвоєння
прийомів побудови аксонометричних і перспективних зображень при проектуванні архітектурно-будівельної інженерії;
-
засвоєння студентами теорії графічного моделювання та візуалізації в програмі Archicad;
-
засвоєння
методів зображення будівель і споруд, їх елементів
з відображенням фактури будівельних і оздоблювальних матеріалів, стилізованого
зображення навколишнього середовища;
-
вироблення в кожного студента індивідуально творчого підходу при виборі
техніки зображення архітектурних та містобудівних об’єктів, навколишнього середовища;
-
засвоєння
методів зображення архітектурно-містобудівних утворень і ансамблів.
У
результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен:
Знати:
- знати основні актуальні теоретичні, практичні,
організаційно-технологічні та управлінські проблеми сучасної сфери;
-
основні задачі, які розв’язує
комп’ютерна технологія;
-
галузі комп’ютерної графіки та
сфери її практичного застосування;
-
апаратне забезпечення
комп’ютерної графіки;
-
провідні графічні програмні
пакети та системи;
-
технології створення проектів з
використанням сучасної комп’ютерної графіки та анімації та візуалізації;
- розуміти, аналізувати, тлумачити і пояснювати нові
творчі та наукові результати, одержані у ході проведення аналізу
архітектурно-будівельної інженерії об’єктів, містобудівних елементів та їх
проектів;
- оцінювати вплив новітніх результатів досліджень інших
сфер діяльності людини на розвиток сучасної архітектури та містобудування.
-
знати,
розуміти та володіти основами складання проектів об’єктів, нормативної документації, генеральних планів населених пунктів, детальних планів територій і планів зонування територій,
конструктивних рішень і змінного в часі стану навколишнього середовища.
-
-
ОЧІКУВАНІ
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе вміти:
-
використовувати
набуті ними теоретичні та практичні знання по застосуванню професійних пакетів
графічних програм Archicad, Artlantis
Studio, Corel Draw, Planix Landscepe Deluxe, ACDSee;
-
створювати
проекти з 3D-графікою, застосовуючи технології проектування, використовуючи
графічні пакети растрової та векторної площинної графіки;
-
вміти
застосовувати методи проведення творчого засобами архітектурного-будівельного
проектування об’єктів з використанням універсальних і спеціалізованих
програмно-комп’ютрних обчислювальних комплексів і систем автоматизованого
проектування ефективних рішень;
-
навчити
виконувати проекційні та будівельні креслення та текстову проектну документацію
в графічному редакторі комп’ютерних програм;
-
навчити
використовувати спеціалізовані бібліотеки графічного комп’ютерного редактора
для виконання будівельних креслень.