Презентація курсу

Дисципліна спрямована на формування навичок методично правильно організовувати експериментальну роботу студентів на лабораторних заняттях в науково-навчальних лабораторіях, навичок практичного застосовування знань і навичок для вирішення технологічних та дослідницьких завдань, усвідомлення необхідності застосування набутих знань при вивченні спеціальних дисциплін а також в подальшій трудовій діяльності. Мета: вивчення складу, будови та властивостей речовин у їх взаємозв’язку, умови та шляхи перетворення одних речовин в інші. Завдання курсу: формування у студентів основних хімічних понять, усвідомлення взаємозв’язку складу та будови речовин із їх властивостями, опанування основними закономірностями протікання хімічних процесів, використання теоретичних знань у вирішенні практичних завдань, розвиток хімічного мислення, уміння самостійно набувати наукові знання з хімії.

У разі успішного завершення курсу студент зможе: 

– здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми хімії або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів природничих наук і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;

– здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; 

– Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 

– Здатність працювати у команді. 

– Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. 

– Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 

– Здатність застосовувати знання і розуміння математики та природничих наук для вирішення якісних та кількісних проблем в хімії. 

– Здатність розпізнавати і аналізувати проблеми, застосовувати обґрунтовані (чи доцільні) методи вирішення проблем, приймати обґрунтовані рішення в області хімії . 

– Здатність використовувати стандартне хімічне обладнання . 

– Здатність використовувати хімічні поняття, факти, концепції, принципи і теорії, що стосуються природничих наук для забезпечення можливості в подальшому глибоко розуміти спеціалізовані області хімії . 

– Навички в практичному застосуванні теоретичних відомостей.