Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

            • archive

            • Прикладна лінійна алгебра

            • Лінійна алгебра - 1

            • Технології експертного оцінювання в педагогічному...

            • Проєктно-орієнтоване навчання задач з параметрами ...

            • Вибрані питання методики розв’язування геометрични...

            • Практикум із розв’язування задач підвищеної склад...

            • 1 Алгебра та геометрія (комп'ютерні науки) 1 семестр

            • 1 Алгебра та геометрія (прикладна математика) 1 се...

            • Аналітична геометрія -1 (111 Математика)

            • 1 Методика навчання математики в профільній школі

            • Конструювання тестів з математики

            • Взаємодія математичних структур на одній множині

              • Sekcja ogólna

              • Topic 1

              • Topic 2

                • Folderпідготовка до математичного диктанту

                • FolderЛекція 3 Кільце цілих чисел Гауса

                • ZadanieЛабораторна робота 3 Кільце цілих чисел Гауса(10б.)

              • Підсумковий контроль

              • Дистанційне навчання 8.1111м, 8.1111дн

              • Дистанційне навчання 8.1111-з

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація

          • Комп'ютерне моделювання(Гребенюк)

          • Проєктування та аналіз обчислювальних алгоритмів

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Взаємодія математичних структур на одній множині

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра загальної математики
  6. Взаємодія математичних структур на одній множині
  7. Topic 2
  8. Лекція 3 Кільце цілих чисел Гауса

Лекція 3 Кільце цілих чисел Гауса

Wymagania zaliczenia

для групи 8.1111 м

    • Лекція 3 Кольцо целых чисел Гаусса.doc Лекція 3 Кольцо целых чисел Гаусса.doc
Previous activity
підготовка до математичного диктанту
Next activity
Лабораторна робота 3 Кільце цілих чисел Гауса(10б.)
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną