Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін
Replier
Déplier
Вибір дисциплін
Replier
Déplier
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Філологічний факультет
Кафедра української літератури
Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...
Лекція 3-4. Українські літературні школи та групи ...
Лекція 3-4. Українські літературні школи та групи 70-90-х рр. ХХ ст.: світоглядні та естетичні стратегії.
Conditions d’achèvement
Activité précédente
Лекція 2. Феномен Київської школи поезії
Activité suivante
Практичне заняття 1. Поезія І.Римарука
Aller à…
Aller à…
Форум новин
Силабус 035 Філологія
Інформація про викладача
Презентація курсу
Система накопичення балів
Підручник
Інструктивно-методичні матеріали до практичних, семінарських і лабораторних занять, самостійної роботи
Інформаційні ресурси
Інформаційні ресурси
Платформа Zoom
Ф Л.В.Костенко
Форум. Феномен Київської школи
Лекція 1. Українська література 80-90-х – початку ХХІ ст.: ідеологія, ейдетика, стилістика.
Лекція 2. Феномен Київської школи поезії
Практичне заняття 1. Поезія І.Римарука
Практичне заняття 2. Поезія В.Герасим'юка
Практичне заняття 3. Ю.Гудзь
Практичне заняття 4. Поезія В. Голобородька, М.Воробйова, В. Кордуна, М. Григоріва: моделі шкільної інтерпретації.
Практичне заняття 1. Поезія І.Римарука
Практичне заняття 2. Тема 4. Поезія В. Герасим'юка.
Практичне заняття 3. Творчість Ю. Ґудзя.
Практичне заняття 4. Поети Київської школи в контексті стильових течій.
Практичне заняття 5. Поетичні школи й групи 80-90-х рр. ХХ ст.: інваріанти і практики поетичного письма.
Модуль 1. Тест.
Лекція 5. Постчорнобильський синдром у художній свідомості кінця ХХ ст.
Лекція 6. Проза П. Загребельного 80-90-х рр. ХХ ст.
Практичне заняття 6. Тема 18. Життя і творчість Вал. Шевчука.
Модуль 2. Тест.
Лекція 7. Українська жіноча проза кінця ХХ – початку ХХІ ст.: світоглядні й естетичні маніфестації.
Лекція 8. Масова література в літературному процесі кінця ХХ – початку ХХІ ст.: жанрові аспекти, проблемно-тематична парадигма.
Практичне заняття 7. Проза М. Матіос.
Практичне заняття 8. Тема 27. Роман «Українська Реконкіста» Н. Зборовської.
Модуль 3. Тест.
Матеріали: Поема "Чорнобильська Мадонна" І. Драча
Матеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко
Самостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця
Самостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.
Самостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Іздрик, Т. Прохасько.
Самостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.
Самостійна робота 5. Творчість С. Жадана.
Самостійна робота 6. Поема «Чорнобильська Мадонна» І. Драча.
Самостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» П. Загребельного.
Самостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» Вал. Шевчука.
Самостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з Ластів'ячого гнізда» Вал. Шевчука.
Самостійна робота 10. Сатира і гумор в українській літературі 80-90-х рр. ХХ ст.
Самостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.
Самостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.
Самостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.
Самостійна робота 14. Брати Капранови: феномент творчості в контесті української літератури к. ХХ – поч. ХХІ ст.
Питання до іспиту
Підсумковий контроль. Теоретичне завдання. Питання до екзамену.
Підсумковий контроль. Практичне завдання.
Підсумковий контроль. Тест.
Як жінки створили канон української літератури: від “Першого вінка” до шкільної програми