Ресурси до курсу
Рекомендована література
Основна:
1. Логопедія. Підручник. За ред. М. К. Шеремет. Київ : Видавничий Дім «Слово», 2015. 437 с.
2. Лупінович С. М. Довідник вчителя-логопеда. Тернопіль, 2008. 133 с.
3. Малярчук А. Я. Обстеження мовлення дітей: Дидактичний матеріал. Київ, 2002. 137 с.
4. Марченко І. С. Спеціальна методика розвитку мовлення: (логопед. робота з корекції порушень мовлення у дошкільників) : навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. Київ : Слово, 2015. 307 с.
5. Шеремет М. К. Логопедія. Підручник, третє видання, перероблене та доповнене. Київ : Видавничий Дім «Слово», 2013. 672 с.
6. Соботович Є.Ф. Вибрані праці з логопедії / уклад.: Тищенко В. В., Линдіна Є. Ю. Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2015. 305 с.
Додаткова:
7. Andrews-Salvia, M., Roy, N., & Cameron, R. M. Evaluating the effects of memory books for individuals with severe dementia. Journal of Medical Speech-Language Pathology. 2003. 11. P. 51–59.
8. Bahar-Fuchs A., Clare L., Woods B. Cognitive training and cognitive rehabilitation for mild to moderate Alzheimer's disease and vascular dementia. Cochrane Database of Systematic Reviews. 2013. URL : https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7144738/
9. Factor, Stewart; Weiner, William. Parkinson's disease: Diagnosis & clinical management (2nd ed.). Demos Medical Publishing. 2008. P. 77–83.
10. Melo A. T. S. et al. Clinical history speech-language pathology protocols: integrative review. Audiology-Communication Research. 2022. Т. 27. С. e2673.
11. Stansfield J. Giving voice: an oral history of speech and language therapy. Int J Lang Commun Disord. 2020 May; 55(3). P. 320-331.
12. Гладуш В. А. Розвиток теорії логопедії в Україні: історичний аспект. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2014. №3. С. 442-450.
13. Закон про реабілітацію у сфері охорони здоров’я України. 2020. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1053-20#Text
14. Карпицька Л. В. Сторітелінг – сучасна технологія розвитку монологічного мовлення у дітей із логопедичними ускладненнями старшого дошкільного віку. Логопед. 2019. №12. С. 4-7.
15. Линдіна Є. Історичні відомості про логопедію: стародавній світ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки: зб. наук. пр. Бердянськ: БДПУ, 2021. Вип. 1. С. 34–40.
16. Мартиненко І. В. Сучасні підходи до класифікації мовленнєвих порушень у дітей та дорослих. Логопедія. 2011. № 1. С. 37-40. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2011_1_11
17. Питання організації реабілітації у сфері охорони здоров’я. 2021. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1268-2021-%D0%BF#Text
18. Про затвердження змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 "Охорона здоров'я". URL : https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1769282-23#Text
19. Тищенко В. В. Логопедична тераностика: концепт нового напряму діагностики та корекції мовленнєвих порушень. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. 2016. Вип. 7(1). С. 393-402. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7%281%29__38
20. Тищенко В. В. Розлади праксису мовлення: кваліфікація порушень в умовах ревізії логопедичних класифікацій. Науковий журнал Хортицької національної академії. 2023. №2 (9). С. 167-175.
21. Цимбал-Слатвінська С. В. Проблеми дистанційного корекційно-розвиткового процесу: модифікація співпраці логопеда та батьків. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Видавничий дім «Гельветика», Випуск 32. Т. 1. 2021. С. 23-26.
Інформаційні ресурси
4. http://ulif.org.ua/ulp/index.php
5. http://www.ulif.org.ua/ulp/dict_all/
6. http://www.novamova.com.ua/
7. http://litopys.org.ua/ukrmova/um.htm
8. http://www.ussr.to/All/tishkovets/movva.html