1. Ранкові програми: структурно-змістові особливості.
2. Трансформація жанру інтерв’ю: від телебачення до YouTube.
3. Дуалістична форма подачі новинного контенту в ефірі українських телевізійних мовників.
4. Технологія підготовки подієвого репортажу: сучасні тенденції.
5. Висвітлення побутових та сімейних питань у рамках розважально-ігрових шоу.
6. Стендап та його різновиди у прямоефірних програмах українських телевізійних мовників.
7. Поліфункціональність ведучого у телевізійних журналах.
8. Технологія продакт-плейсмент в розважальних програмах українських телеканалів.
9. Технологія адаптації форматів на українському телебаченні: конфлікні ситуації.
10. Динаміка зміни іміджу ведучих у різножанрових програмах.
11. Підсумкові інформаційно-аналітичні програми на телебаченні: використання жанру і методу інтерв’ю.
12. Технологія адаптації форматів, пов’язаних із модельним бізнесом на українському телебаченні.
13. Технологічні прийоми й методи «увиразнення» відеоматеріалу.
14. Сучасні цифрові технології у виробництві телематеріалів.
15. Зображальний інструментарій у ранкових шоу-програмах.
16. Екранні способи подачі аналітичного телевізійного контенту.
17. Прямоефірний контент як вияв майстерності телерепортера чи ведучого програми.
18. Верстка інформаційних програм на регіональних телеканалах.
19. Застосування інструментів моушн-дизайну на телебаченні.
20. Медійні особи-іноземці у сучасному телевізійному просторі України.
21. Використання емоційно-забарвленої лексики в рамках телевізійного ефіру.
22. Конфліктно-чутливі теми в інформаційному просторі телемовників.
23. Кольористика екранного оформлення телевізійного контенту.
24. Новітні жанри телевізійного аудіовізуального контенту.
25. Феномен телевізійного серіаліті українського виробництва.
26. Порушення журналістської етики в ефірі новин загальнонаціональних телеканалів: порівняльно-зіставний аналіз.
27. Тотожність екранних образів: сучасні аспекти.
28. Персоналії сучасної воєнної тележурналістики.
29. Патріотичний контент: жанрова реалізація й концепт
30. Проблематика спецпроєктів на провідних телеканалах України.
31. Проблематика програм художньої телепубліцистики.