Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до проведення публічно-управлінських адміністративних дискусій, рефлексій та критичної оцінки наукових позицій та інформаційних джерел в професійній діяльності. Розподіл балів із навчальної дисципліни «Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях» є сумою балів за виконання практичних завдань, самостійної роботи та проходження тестів у системі Moodle, а також виконання змістовної рефлексії та підсумкового контролю під час заліку. За семестр студент отримує максимум 15 балів за перший модуль та максимум 45 балів за другий модуль (разом – 60 балів) та 40 балів під час складання заліку.
У фіналі першого модуля – тестування (самостійна робота):
15 - 12 балів – повна змістовна відповідь на всі завдання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності в царині адміністративно-управлінських публічних засад;
7 - 11 балів – суб’єктивна позиція заявлена, але повністю не аргументована, викладення матеріалу засноване на знанні основних джерел із курсу «Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях»;
4 - 6 балів – поверхове знання матеріалу, слабке знання адміністративних публічно-управлінських засад, джерел;
2 - 3 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, нечіткі та помилкові визначення понять у царині адміністративного знання.
У фіналі другого модуля – тестування (самостійна робота):
19 - 24 бали – повна змістовна відповідь на всі завдання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності в царині адміністративної діяльності та логіки розгортання різновидів публічно-управлінського адміністративного явища;
12 - 18 балів – суб’єктивна позиція заявлена, але повністю не аргументована, викладення матеріалу засноване на знанні основних джерел із курсу «Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях»;
11 - 5 балів – поверхове знання матеріалу, слабке знання адміністративних засад, джерел;
4 - 3 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, нечіткі та помилкові визначення понять у царині адміністративно-управлінського публічного знання.
Участь у роботі семінару:
4 бали – чітка повна змістовна відповідь на питання, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, вміння орієнтуватись у філософських, ідеологічних, публічно-управлінських дослідженнях адміністративного явища;
2-3 бали – поверховий виклад матеріалу; поверховий рівень публічно-управлінських рефлексій, оперування філософськими, історичними, адміністративно-документальними нормативними джерелами;
0,5 бала – доповнення.
ЗАЛІК (40 балів)
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Підсумковий контроль проходить у формі заліку, під час якого студент може отримати 40 балів. Із них 20 балів – за результатами тестування, 20 балів відводиться на залік в усному вигляді. У цілому, студент може отримати 100 балів.
Приклади практичних завдань: а) підсумкова рефлексія з курсу «Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях»; б) опрацювання проблем та перспектив публічно-управлінського адміністративного поля певного соціального організму.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Іспит |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |