Консультації для авторів та викладачів

Академічна доброчесність під час захисту лабораторних робіт

Академічна доброчесність під час захисту лабораторних робіт

Д'яченко Наталія Миколаївна -
Кількість відповідей: 1

Доброго дня!
До мене звернулась студентка з таким своєчасним запитанням. Як їй захищати особисто лаботаторні роботи, адже вона не хоче, щоб порушувались її авторські права і має за мету запобігти академічну недоброчесність. Студентською мовою "вона не хоче, щоб її програмний код бачили всі студенти, які присутні на Зум-конференції!.

До виходу наказу Ректора ми це питання вирішували двлма способами.

Перша частина лабораторного заняття, де я була в ролі оратора, ми проводили за одним єдиним ідентифікатором. Використаний час на цю частину не перевищував 20 хв.

У подальшому ми робили так:

Спосіб 1. Я відкривала другу конференцію, до якої долучалися по черзі студенти. При цьому ідентифікатор вони узнавали лише перед безпосереднім приєднанням.

Спосіб 2. Студенти самостійно створювали конференцію, повідомляли мені , а я заходила до кожного з них.

Обидва способи йдуть в розріз з наказом ректора, оскільки ідентифікатори всіх конференцій, окрім першої, заздолегідь НЕ повинні ОПРИЛЮДНЮВАТИСЯ !!!

Дайте роз'яснення, як діяти в цій ситуації. Особливо нагайним є це питання зараз, коли НАЗЯВО приділяє значну увалу академічній доброчесності і авторським правам.