Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Медіааналіз та оцінк ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...
Кафедра металургійних технологій, екології та техн...
Медіааналіз та оцінка ефективності PR підприємства
Загальне
Новини
Новини
Новини й оголошення
(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)
Наступна секція
Силабус
Перейти до...
Перейти до...
Силабус
Презентація дисципліни
Робоча програма дисципліни
Автор курсу - Глущевський В'ячеслав Валентинович, доктор економічних наук, професор
Автор курсу - Бирський Віталій Валерійович, кандидат економічних наук, доцент
Система накопичення балів
Підручник: Медіаосвіта та медіаграмотність (Іванов В.Ф.)
Навчально-методичний посібник: Практична медіаосвіта (Байдик В.В.)
Навчальний посібник: PR для менеджерів і маркетологів (Примак Т.О.)
Навчальний посібник: PR у маркетингових комунікаціях (Курбан О.В.)
Закон України "Про медіа"
Метрики PR
Маркетингові комунікації
Інформаційні ресурси
Тема 1. Основні категорії медіааналізу
Тема 2. Теорії медіаосвіти та медіааналізу
Лабораторна робота 1. Обгрунтування товарної стратегії поведінки на ринку
Тема 3. Поняття та теорії масової комунікації
Тема 4. Правові основи та професійні стандарти в медіа
Лабораторна робота 2. Аналіз мас-медіа за допомогою СУБД
Тема 5. Загальні тенденції в розвитку сучасних медіа
Тема 6. Аналіз впливу медіа на розвиток особистості
Лабораторна робота 3. Загальні підходи до вибору оптимального PR-проекту
Тема 7. Реклама, як інструмент маніпуляції
Тема 8. Медіаналіз різних видів медіа
Лабораторна робота 4. Модель формування довіри споживачів від рекламної діяльності
Тема 9. Сучасний маркетинг в структурі бізнес-процесів
Тема 10. Місце та роль PR в управлінні бізнес-процесами
Лабораторна робота 5. Модель аутсорсінгу при побудові ефективних PR-процесів
Тема 11. Методи побудови ефективних PR-процесів
Тема 12. Корпоративні комунікації, брендинг, івент-менеджмент
Лабораторна робота 6. Динамічна модель формування рівноважного рівня корпоративної соціальної відповідальності
Тема 13. Корпоративна інформаційна безпека та соціальна відповідальність бізнесу
Тема 14. PR у соціальних мережах
Лабораторна робота 7. Інтегральний аналіз корпоративної соціальної відповідальності та організаційної культури підприємства
Тема 15. Типологія криз, причини та передумови виникнення кризових ситуацій
Тема 16. Управління кризою. Розробка превентивних антикризових PR-заходів
Лабораторна робота 8. Методи управління кризовими ситуаціями
Ректорський контроль
Питання до іспиту
Індивідуальні завдання