Перейти к основному содержанию
Русский (ru)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вход
Маркетинговий консал ...
Поиск курса
Курсы
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Маркетинговий консалтинг на міжнародному ринку
Общее
Оголошення
Оголошення
Новини й оголошення
(Пока объявлений нет)
Следующий акт. элемент
Презентація курсу Маркетинговий консалтинг
Перейти на...
Перейти на...
Презентація курсу Маркетинговий консалтинг
відомості про викладача
СИЛАБУС
система накопичення балів
підручник
інструктивно-методичні матеріали
інформаційні ресурси
Лекція Тема 1. Інститут консультування та ринок консалтингових послуг
Опитування по Тема 1. Інститут консультування та ринок консалтингових послуг
Практичне заняття 1 Тема 1. Інститут консультування та ринок консалтингових послуг
Лекція Тема 2. Становлення та розвиток консалтингу. Регулювання консалтингової діяльності
Опитування по Тема 2. Становлення та розвиток консалтингу. Регулювання консалтингової діяльності
Практичне заняття 2 Тема 2. Становлення та розвиток консалтингу. Регулювання консалтингової діяльності
Лекція Тема 3. Консалтингові послуги: основні характеристики, типи та цінність
Опитування по Тема 3. Консалтингові послуги: основні характеристики, типи та цінність
Практичне заняття 3 Тема 3. Консалтингові послуги: основні характеристики, типи та цінність
Лекція Тема 4. Складові консультаційного процесу
Лекція Тема 5. Управління консалтинговою організацією
Лекція Тема 6. Кадрова політика консалтингової фірми
Лекція Тема 7. Оформлення консультант-клієнтського співробітництва
Самостійна робота (теми для самовивчення, завдання)
тести до модулю
Лекція Тема 8. Маркетинг консалтингових послуг
Лекція Тема 9. Аналіз та формулювання проблем маркетингу консалтингових послуг на міжнародному ринку
Лекція Тема 10. Маркетингові дослідження та маркетинговий аудит як база маркетингового консультування
Лекція Тема 11. Консалтинг маркетингової політики (товарна, цінова, комунікацій, розподілу)
Лекція Тема 12. Ризики маркетингу консалтингових послуг на міжнародному ринку
Самостійна робота (теми для самовивчення, завдання)
тести до модуля
Питання до підсумкового контролю
Індивідуальне завдання (МВ до виконання)
Індивідуальне завдання