Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Інклюзивна література
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін
Згорнути
Розгорнути
Вибір дисциплін
Згорнути
Розгорнути
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Відкритий покажчик курсу
Відкрити ящик блоків
Головна
Курси
Факультети, кафедри
Філологічний факультет
Кафедра української літератури
Інклюзивна література
Загальне
Оголошення
Оголошення
Умови завершення
Новини й оголошення
Пошук на форумах
Пошук на форумах
(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)
Попередня секція
Дискримінація за ознакою інвалідності (студія онлайн-освіти EdEra)
Наступна секція
Лекція 1-2. Інклюзивна література як просвітницький інструмент гуманізації суспільства
Перейти до...
Перейти до...
Презентація курсу "Інклюзивна література"
Профайл викладача
Силабус
Система накопичення балів
Рекомендована література
ПІДРУЧНИКИ І ПОСІБНИКИ З КУРСУ
Качак Т. Б. Література для дітей і дитяче читання у контексті сучасної літературної освіти
Кизилова В. В. Українська література для дітей та юнацтва: новітній дискурс : навчально-методичний посібник
Горбач Н. В. Інклюзивна література : практикум
Костюченко В. Літературними стежками. Нарис історії української літератури для дітей ХХ ст.
Інклюзивна література. Інтернет-ресурс української інклюзивної літератури
Від інклюзивної літератури до інклюзивного суспільства. 10 книг інклюзивної літератури
Що таке інклюзивність. Як про це говорити.
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч.1.
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч. 2.
Як говорити з дітьми про інклюзію. Ч. 3.
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч. 4.
Дискримінація за ознакою інвалідності (студія онлайн-освіти EdEra)
Лекція 1-2. Інклюзивна література як просвітницький інструмент гуманізації суспільства
Лекція 1-2 (презентація)
Лекція 3-4. Формування інклюзивного простору України: культурний і літературний виміри
Лекція 3-4 (презентація)
Практичне заняття № 1-2
Тест 1
Завдання 1
Лекція 5-7. Дитяча інклюзивна література
Лекція 5-7 (презентація)
Практичне заняття № 5-7
Завдання 2
Тест 2
Лекція № 8-11. Підліткова література на інклюзивну тематику
Практичне заняття № 8-11
Тест 3
Завдання 3
Лекція 12-15. Інклюзивна художня література для дорослих. Документалістика
Практичне заняття № 12-15
Тест 4
Завдання 4
Теми для самостійного вивчення
Практичне завдання
Індивідуальне завдання
Індивідуальна робота
Запитання для підсумкового контролю
Тест для підсумкового контролю знань