Маркетинг

(від англ. Мarket ринок, базар; Marketing ринкова діяльність; діяльність, орієнтована на ринок) — вид людської діяльності, направлений на задоволення потреб за допомогою розбудови ринкових відносин. Існує дуже багато визначень маркетингу, зокрема, в спеціальній та популярній літературі визначається як :

·          діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів;

·          сукупність процесів створення, просування і надання продукту (послуги) споживачам з метою задоволення їх потреб;

·          соціальний і управлінський процес задоволення потреб споживачів шляхом створення товарів, споживчих цінностей та обміну ними;

·          управління взаємовідносинами з постачальниками ресурсів та споживачами результатів діяльності з вигодою для організації ;

·          управлінський процес планування, ціноутворення, розповсюдження й просування ідей, товарів, послуг від виробника до споживача з метою задоволення потреб усіх суб’єктів ринку.

·          діяльність, спрямована на задоволення ринкових потреб з метою отримання прибутку, тощо.

» Глосарій до Змістовного модуля 2