Глосарій


Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Сторінка:  1  2  (Далі)
  Все

Е

Економні покупці

орієнтовані на низькі ціни, характеризуються високою чутливістю до ціни. Зацікавлені в низьких цінах, що забезпечують мінімальний рівень якості.

Експортне (вивізне) мите

це мито, яке виплачують при вивозі товарів з митної території країни.

Експортні знижки

знижки, які надаються іноземним покупцям понад ті знижки, які діють на внутрішньому ринку.

Еластичність попиту

це реакція попиту на зміну ціни.

Етичні покупці

готові платити високу ціну, яка обґрунтована сильною прихильністю до марки, морально-етичними чи патріотичними принципами (виробництво екологічно чистої продукції, підтримка національних виробників тощо).

Ефект (парадокс) Веблена Т.

це зростання попиту на ексклюзивний товар при підвищенні ціни.

Ефект (парадокс) Гіффена Р.

це зростання попиту на товар, витрати на який займають значну частку в бюджеті, при підвищенні ціни.

Ефект безповоротних інвестицій

коли товар використовується в комплекті з раніше придбаним товаром, цінова чутливість споживача знижується.

Ефект поінформованості про субститути

це зниження цінової чутливості, у разі, якщо покупці не знають про товари-замін- ники.

Ефект приєднання до більшості

це залежність попиту від загальноприйнятою мотивацією покупців.


Сторінка:  1  2  (Далі)
  Все