Глосарій


Глосарій

Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Б

Банкрутство

нездатність організації-боржника відновити свою платоспроможність.

Бенчмаркінг

1) метод порівняльного аналізу підприємств, які працюють в умовах конкурентної боротьби; 2) спосіб вивчення діяльності суб'єктів ринку, в першу чергу, конкурентів, з метою використання їх позитивного досвіду у власній роботі; 3) метод копіювання організацією переваг основних конкурентів (техніка, технології, економіка і управління); 4) постійний систематичний пошук, впровадження найкращої практики, що сприяє збільшенню продуктивності; 5) спосіб вдосконалення бізнес-процесів на основі порівняння діяльності організації-клієнта з діяльністю організацій-конкурентів.

Бізнес-план

документ, що характеризує модель майбутнього бізнесу, його створення, мету, завдання і т. п.

Бізнес-процеси

процеси, що лежать в основі конкурентних переваг організації (управління якістю тощо), тобто процеси, які мають бути вдосконалені і розвинені з метою закріплення конкурентних переваг організації. На практиці виділяють п'ять типів Б.-п.: 1) основні, на базі яких виконуються функції поточної діяльності з виробництва продукції або надання послуг, 2) забезпечуючі, 3) Б.-п. розвитку організації; 4) Б.-п. управління діяльністю організації; 5) Б.-п., які забезпечують управління.

Бухгалтерське обслуговування

це послуги, що надаються зовнішніми по відношенню до клієнта бухгалтерськими фірмами, які здійснюють або відновлюють його бухгалтерський облік.