Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

К

Кон'юнктура ринку

це сукупність сформованих на ринку в кожний даний момент умов, що характеризують співвідношення між пропозицією товару/послуги та попитом на нього, при яких відбувається процес    купівлі-продажу цього товару/послуги.


Конкурентоспроможність

здатність певного об'єкта або суб'єкта ринкових відносин перевершити конкурентів у заданих умовах.


Концепція соціально-етичного маркетингу

покликана замінити традиційну концепцію маркетингу, з метою раціоналізації споживання й екологічної захищеності суспільства від небажаних процесів виробництва. Акцент робиться на комплексну маркетингову діяльність, спрямовану на задоволення потреб цільового ринку й одночасно враховуючу соціальну й етичну потреби суспільства в цілому. У рамках концепції соціально- відповідального маркетингу, компанія поряд з дослідженням потреб потенційних і реальних покупців, виявляє суспільні інтереси й прагнути до їхнього задоволення.