Глосарій
Огляд глосарія за абеткою
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
М |
---|
Максимально прийнятна ціна це ціна, при якій покупець отримує мінімальну вигоду.
| |
Маржинальні (граничні) витрати це приріст витрат у результаті виробництва та реалізації додаткової одиниці товару.
| |
Маркетингова стратегія ціноутворення це довгостроковий алгоритм формування стартової ціни та її зміни в залежності від прогнозованої дії маркетингових чинників.
| |
Маркетингова цінова політика це сукупність принципів та методів ціноутворення. Її сутність полягає у створенні оптимального рівня та структури цін по товарам і ринкам. Вона є складовою маркетингової політики, важливим інструментом комплексу маркетингу і діє у взаємозв’язку з товарною, збутовою та комунікативною політиками. Домінантою маркетингової цінової політики продавця є рівень цін, прийнятний для покупців.
| |
Методи непрямого регулювання цін це втручання в ціноутворення через використання сукупності способів, які дозволяють впливати на товарні пропозиції на ринку, рівень доходів населення, попит, регулювати податки.
| |
Методи прямого регулювання цін це адміністративне втручання держави в діяльність суб’єктів господарювання. До основних форм державного прямого регулювання відносять: замо-рожування цін, встановлення фіксованих цін, встановлення граничної норми рентабельності та розміру торговельних надбавок, декларування цін й таке інше.
| |
Митний збір плата на користь держави, яка стягується при перетині кордону з власника товару іноземного виробництва, що ввозиться в країну для продажу.
| |
Мінімально прийнятна ціна це ціна, при якій покупець отримує максимальну вигоду.
| |