Глосарій
Conditions d’achèvement
Глосарій
Consulter le glossaire à l’aide de cet index
Spécial | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Tout
I |
|---|
IDEF
Мова інтегрованих визначень (назва стандартів).
| |
Q |
|---|
А |
|---|
Адміністративна школа управління (класична теорія організації)
система поглядів на менеджмент, що опрацьовували підходи до удосконалення управління організацією в цілому (А. Файоль, М. Вебер, Л. Урвік, Ч. Бернард).
| |
Адміністрування
поняття, що поширюється на управління державними установами або для позначення процесів керування діяльністю апарата управління підприємства.
| |
Аналіз споживачів
це збір і розповсюдження ринкової інформації про те, хто є нашими споживачами та їх потреби. Аналіз споживачів включає як кількісні дані (демографічні показники, ступінь задоволення, конкурентоспроможність), так і якісні (інформація про споживача, моделі поведінки, результати фокус-груп). Аналіз споживачів є критичним елементом стратегічного планування, реінжинірингу бізнес-процесів і загального управління якістю.
| |
Аналітичні методи обґрунтування управлінських рішень
методи, що встановлюють аналітичні (функціональні) залежності між умовами вирішення задачі (факторами) та її результатами (прийнятим рішенням).
| |
Ануїтет
Ряд або один з ряду рівних по сумі платежів, які виплачуються через рівні проміжки часу. До ануітету належать страхові премії, орендна плата, за нерухомість, пенсії.
| |
Аудит
незалежна формальна верифікація фінансових звітів і операційних видів діяльності організації.
| |
Б |
|---|
Базові параметри робіт (за Р. Хекманом):
1) сполучення навичок – ступінь, у якому робота вимагає варіювання різних дій для використання різних навичок та здібностей; 2) визначеність – ступінь, у якому робота вимагає завершеності або ідентифікації окремих частин; 3) значущість – ступінь, у якому робота впливає на діяльність інших співробітників організації; 4) самостійність (автономність) – ступінь, у якому робота забезпечує незалежність працівника у встановленні графіку роботи та процедур її виконання; 5) зворотній зв’язок – ступінь, у якому робота вимагає отримання чіткої інформації про ефективність її виконання.
| |
Базові схеми департаменталізації:
1) функціональна – за основними функціями управління в організації; 2) продуктова – за окремими видами продуктів, що виробляються організацією; 3) територіальна – за географією фізичного розташування окремих підрозділів організації; 4) орієнтована на споживача – за принципом задоволення потреб найбільш значущих для організації споживачів.
| |