Wyszukaj pojęcia używając tego indeksu

Specjalne | A | Ą | B | C | Ć | D | E | Ę | F | G | H | I | J | K | L | Ł | M | N | Ń | O | Ó | P | Q | R | S | Ś | T | U | V | W | X | Y | Z | Ź | Ż | Wszystkie

Strona:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  28  (Dalej)
  Wszystkie

I

IDEF

Мова інтегрованих визначень (назва стандартів).

Q

Quality Function Deployment - QFD

Однією з найбільш ефективних методик в області планування якості є структуризація (розгортання). Структуризація функцій якості - це метод структуризації потреб і побажань споживача через розгортання функцій і операцій діяльності по забезпеченню на кожному етапі життєвого циклу проекту створення продукції такої якості, яка б гарантувала отримання кінцевого результату, відповідного очікуванням споживача. Згідно методу СФК вимоги споживача належить розгортати і конкретизувати поетапно - від передінвестиційних досліджень до передпродажної підготовки. Основним інструментом СФК є таблиця, що отримала назву «Будинок якості» (Quality House). У ній відображається зв`язок між фактичними показниками якості (споживчими властивостями) і допоміжними показниками (технічними вимогами).

А

Адміністративна школа управління (класична теорія організації)

система поглядів на менеджмент, що опрацьовували підходи до удосконалення управління організацією в цілому (А. Файоль, М. Вебер, Л. Урвік, Ч. Бернард).

Адміністрування

поняття, що поширюється на управління державними установами або для позначення процесів керування діяльністю апарата управління підприємства.

Аналіз споживачів

це збір і розповсюдження ринкової інформації про те, хто є нашими споживачами та їх потреби. Аналіз споживачів включає як кількісні дані (демографічні показники, ступінь задоволення, конкурентоспроможність), так і якісні (інформація про споживача, моделі поведінки, результати фокус-груп). Аналіз споживачів є критичним елементом стратегічного планування, реінжинірингу бізнес-процесів і загального управління якістю.

Аналітичні методи обґрунтування управлінських рішень

методи, що встановлюють аналітичні (функціональні) залежності між умовами вирішення задачі (факторами) та її результатами (прийнятим рішенням).

Ануїтет

Ряд або один з ряду рівних по сумі платежів, які виплачуються через рівні проміжки часу. До ануітету належать страхові премії, орендна плата, за нерухомість, пенсії.

Аудит

незалежна формальна верифікація фінансових звітів і операційних видів діяльності організації.

Б

Базові параметри робіт (за Р. Хекманом):

1) сполучення навичок – ступінь, у якому робота вимагає варіювання різних дій для використання різних навичок та здібностей; 2) визначеність – ступінь, у якому робота вимагає завершеності або ідентифікації окремих частин; 3) значущість – ступінь, у якому робота впливає на діяльність інших співробітників організації; 4) самостійність (автономність) – ступінь, у якому робота забезпечує незалежність працівника у встановленні графіку роботи та процедур її виконання; 5) зворотній зв’язок – ступінь, у якому робота вимагає отримання чіткої інформації про ефективність її виконання.

Базові схеми департаменталізації:

1) функціональна – за основними функціями управління в організації; 2) продуктова – за окремими видами продуктів, що виробляються організацією; 3) територіальна – за географією фізичного розташування окремих підрозділів організації; 4) орієнтована на споживача – за принципом задоволення потреб найбільш значущих для організації споживачів.


Strona:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  28  (Dalej)
  Wszystkie