Силабус навчальної дисципліни (смотреть)
ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Силабус навчальної дисципліни
Вступ до спеціальності
Викладач: кандидат економічних наук,доцент Горбунова Анна Володимирівна
Кафедра: фінансів, банківської справи та страхування, 5 корпус, ауд. 117
E-mail: gor_an_v@ukr.net
Телефон: (061) 228 76 24
|
Фінанси і кредит Бакалавр |
||||||||
|
Вибіркова |
||||||||
|
6 |
Навч. рік: |
2020-21 |
|
1 |
Тижні |
30 |
||
Кількість годин |
180 |
|
8 |
|
|||||
Вид контролю: |
Залік, іспит |
|
|||||||
Посилання на курс в Moodle |
|||||||||
Консультації: особисті – вівторок з 11:00 до 13:00, 5 корпус, ауд. 117; дистанційні – gor_an_v@ukr.net, за попередньою домовленістю
|
ОПИС КУРСУ
Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» є: підготовка студентів до навчання в університеті з урахуванням світових освітніх тенденцій, особливостей системи вищої економічної освіти та навчального процесу у вищому навчальному закладі; формування у майбутніх спеціалістів за професійним спрямуванням знань з концептуальних основ фінансів, банківської справи та страхування.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності» є:
- формування у студентів системи знань щодо сутності й організації професійної підготовки фахівців в сфері фінансів, банківської справи та страхування з урахуванням світових освітніх тенденцій;
- ознайомлення з основними категоріями, поняттями і механізмами реалізації відношень у сферах майбутньої професійної діяльності;
- формування у майбутніх фахівців цілісного уявлення про систему фінансових відносин та побудову фінансової системи держави.
Зміст і структура курсу націлена на формування у студентів знань щодо вимог до діяльності за спеціальністю, зумовлених необхідністю забезпечення сталого розвитку України, теоретичних основ та принципів фінансової науки, особливостей функціонування фінансових систем.
Практичні заняття сприяють виробленню у студентів економічного мислення, що є основою прийняття управлінських рішень в сучасних к умовах господарювання.
Використання новітніх програмних засобів під час виконання практичних завдань розвине як загальні, так і професійні компетенції студентів
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе:
- абстрактно мислити, застосовувати аналіз для виявлення ключових характеристик фінансових систем, а також особливостей поведінки їх суб’єктів.
- визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку.
- демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.
- виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань.
- виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані фінансові рішення.
- розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави.
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ
Презентації лекцій, плани практичних занять, методичні рекомендації до виконання творчих проектів на платформі Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5087
КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ
Поточні контрольні заходи
Обов’язкові види роботи:
Усне опитування ключових понять – за кожним змістовим модулем.
Тестування на платформі Moodle – за кожним змістовим модулем.
Додаткові види роботи: реалізуються на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань.
Підсумкові контрольні заходи:
1-й семестр
Письмова відповідь на заліку (макс. 20 балів) передбачає розгорнуте висвітлення двох питань (макс по 10 балів). Перелік питань див. на сторінці курсу у Moodle https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5087
Тестування на платформі Moodle (макс. 20 балів) – передбачає 20 тестових завдань.
2-й семестр
Усна відповідь на екзамені (макс. 20 балів) передбачає розгорнуте висвітлення двох питань (макс по 10 балів). Перелік питань див. на сторінці курсу у Moodle https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5087
Визначення основних термінів (макс. 20 балів) – передбачає розкриття сутності 5 термінів.
1-й семестр
Контрольний захід |
Термін виконання |
% від загальної оцінки |
|
Змістовий модуль 1 (розділ 1) |
Тема 1. Університетська освіта у контексті Болонського процесу. Система вищої освіти в Україні |
Тиждень 1-2 |
5 |
Тема 2. Організаційні передумови підготовки фахівців з фінансів. Організація навчального процесу фінансистів. |
Тиждень 3-4 |
5 |
|
Усне опитування ключових понять |
Тиждень 1-4 |
5 |
|
Тестування на платформі Moodle |
Тиждень 4 |
5 |
|
Змістовий модуль 2 (розділ 2) |
Тема 3. Зайнятість та підприємництво |
Тиждень 5-6 |
3 |
Тема 4. Основні організаційні форми підприємництва. |
Тиждень 7-8 |
3 |
|
Тема 5. Організаційно-управлінські функції підприємництва. |
Тиждень 9-10 |
4 |
|
Усне опитування ключових понять |
Тиждень 5- 10 |
5 |
|
Тестування на платформі Moodle |
Тиждень 10 |
5 |
Змістовий модуль 3 (розділ 3) |
Тема 6. Сутність та зміст бізнес-культури. Соціальна відповідальність та суспільна свідомість сучасного підприємця. |
Тиждень 11-12 |
5 |
Тема 7. Корпоративна бізнес-культура. Етика ділових та службових відносин. |
Тиждень 13-14 |
5 |
|
Усне опитування |
Тиждень 10-14 |
5 |
|
Тестування на платформі Moodle |
Тиждень 14 |
5 |
|
Підсумковий контроль : залік |
|
40 |
|
Разом |
|
100 |
2-й семестр
Контрольний захід |
Термін виконання |
% від загальної оцінки |
|
Змістовий модуль 4 (розділ 4) |
Тема 8. Фінансова система та її структура. Сектор державних фінансів |
Тиждень 1-3 |
2 |
Усне опитування ключових понять |
Тиждень 3 |
2 |
|
Тестування на платформі Moodle |
Тиждень 3 |
3 |
|
Змістовий модуль 5 (розділ 5) |
Тема 9. Управління фінансовою діяльністю підприємств та його особливості |
Тиждень 4-5 |
4 |
Тема 10. Особисті фінанси |
Тиждень 6 |
2 |
|
Усне опитування ключових понять |
Тиждень 6 |
3 |
|
Тестування на платформі Moodle |
Тиждень 6 |
3 |
|
Змістовий модуль 6 (розділ 6) |
Тема 11. Ринок фінансових послуг |
Тиждень 7 |
2 |
Тема 12. Банківська система та її елементи |
Тиждень 8 |
2 |
|
Тема 13. Страховий сектор фінансової сфери економіки |
Тиждень 9 |
2 |
|
Усне опитування ключових понять |
Тиждень 9 |
5 |
|
Тестування на платформі Moodle |
Тиждень 9 |
3 |
|
Змістовий модуль 7 (розділ 7) |
Тема 14. Показники, які характеризують стан національного відтворення та товарно-матеріальні запаси |
Тиждень 10 |
2 |
Тема 15. Показники, які характеризують діяльність підприємства |
Тиждень 11-12 |
2 |
|
Тема 16. Показники, які характеризують стан державних фінансів та фінансового ринку |
Тиждень 13 |
2 |
|
Усне опитування ключових понять |
Тиждень 13 |
5 |
|
Тестування на платформі Moodle |
Тиждень 13 |
3 |
|
Змістовий модуль 8 (розділ 8) |
Тема 17. Система міжнародних фінансів. Глобалізація світового фінансового середовища. Світові фінансові кризи |
Тиждень 14 |
2 |
Тема 18. Світова валютно-фінансова система та етапи її еволюції |
Тиждень 15 |
2 |
|
Тема 19. Світовий фінансовий ринок та його структура |
Тиждень 16 |
2 |
|
Усне опитування ключових понять |
Тиждень 16 |
4 |
|
Тестування на платформі Moodle |
Тиждень 16 |
3 |
|
Підсумковий контроль: іспит |
|
|
40 |
Разом |
|
|
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
екзамен |
залік |
||
E |
90-100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
залік |
B |
85-89 (дуже добре) |
4 (добре) |
зараховано |
C |
75-84 (добре) |
||
D |
70-74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60-69 (достатньо) |
||
FX |
35-59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно0 |
не зараховано |
F |
1-34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
РОЗКЛАД КУРСУ ЗА ТЕМАМИ І КОНТРОЛЬНИМИ ЗАВДАННЯМИ
Тиждень і вид заняття |
Тема заняття |
Контрольне завдання |
Кількість балів |
1-й семестр |
|||
Змістовий модуль 1 |
|||
Тиждень 1-2 Лекція 1 |
Університетська освіта у контексті Болонського процесу. Система вищої освіти в Україні |
|
|
Тиждень 1-2 Практикум 1 |
Університетська освіта у контексті Болонського процесу. Система вищої освіти в Україні |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань. |
5 |
Тиждень 3-4 Лекція 2 |
Організаційні передумови підготовки фахівців з фінансів. Організація навчального процесу фінансистів. |
|
|
Тиждень 3-4 Практикум 2 |
Організаційні передумови підготовки фахівців з фінансів. Організація навчального процесу фінансистів. |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань. |
5 |
Змістовий модуль 2 |
|||
Тиждень 5-6 Лекція 3 |
Зайнятість та підприємництво |
|
|
Тиждень 5-6 Практикум 3 |
Зайнятість та підприємництво |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань. |
3 |
Тиждень 7-8 Лекція 4 |
Основні організаційні форми підприємництва. |
|
|
Тиждень 7-8 Практикум 4 |
Основні організаційні форми підприємництва. |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань. |
3 |
Тиждень 9-10 Лекція 5 |
Організаційно-управлінські функції підприємництва. |
|
|
Тиждень 9-10 Практикум 5 |
Організаційно-управлінські функції підприємництва. |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань. |
4 |
Змістовий модуль 3 |
|||
Тиждень 11-12 Лекція 6 |
Сутність та зміст бізнес-культури. Соціальна відповідаль-ність та суспільна свідомість сучасного підприємця. |
|
|
Тиждень 11-12 Практикум 6 |
Сутність та зміст бізнес-культури. Соціальна відповідальність та суспільна свідомість сучасного підприємця. |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
5 |
Тиждень 13-14 Лекція 7 |
Корпоративна бізнес-культура. Етика ділових та службових відносин. |
|
|
Тиждень 13-14 Практикум 7 |
Корпоративна бізнес-культура. Етика ділових та службових відносин. |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
5 |
2-й семестр |
|||
Змістовий модуль 4 |
|||
Тиждень 1-3 Лекція 8 |
Фінансова система та її структура. Сектор державних фінансів |
|
|
Тиждень 1-3 Практикум 8 |
Фінансова система та її структура. Сектор державних фінансів |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Змістовий модуль 5 |
|||
Тиждень 4-5 Лекція 9 |
Управління фінансовою діяльністю підприємств та його особливості |
|
|
Тиждень 4-5 Практикум 9 |
Управління фінансовою діяльністю підприємств та його особливості |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
4 |
Тиждень 6 Лекція 10 |
Особисті фінанси |
|
|
Тиждень 6 Практикум 10 |
Особисті фінанси |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Змістовий модуль 6 |
|||
Тиждень 7 Лекція 11 |
Ринок фінансових послуг |
|
|
Тиждень 7 Практикум 11 |
Ринок фінансових послуг |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Тиждень 8 Лекція 12 |
Банківська система та її елементи |
|
|
Тиждень 8 Практикум 12 |
Банківська система та її елементи |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Тиждень 9 Лекція 13 |
Страховий сектор фінансової сфери економіки |
|
|
Тиждень 9 Практикум 13 |
Страховий сектор фінансової сфери економіки |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Змістовий модуль 7 |
|||
Тиждень 10 Лекція 14 |
Показники, які характеризують стан національного відтворення та товарно-матеріальні запаси |
|
|
Тиждень 10 Практикум 14 |
Показники, які характеризують стан національного відтворення та товарно-матеріальні запаси |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Тиждень 11-12 Лекція 15 |
Показники, які характеризують діяльність підприємства |
|
|
Тиждень 11-12 Практикум 15 |
Показники, які характеризують діяльність підприємства |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Тиждень 13 Лекція 16 |
Показники, які характеризують стан державних фінансів та фінансового ринку |
|
|
Тиждень 13 Практикум 16 |
Показники, які характеризують стан державних фінансів та фінансового ринку |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Змістовий модуль 8 |
|||
Тиждень 14 Лекція 17 |
Система міжнародних фінансів. Глобалізація світового фінансового середовища. Світові фінансові кризи |
|
|
Тиждень 14 Практикум 17 |
Система міжнародних фінансів. Глобалізація світового фінансового середовища. Світові фінансові кризи |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Тиждень 15 Лекція 18 |
Світова валютно-фінансова система та етапи її еволюції |
|
|
Тиждень 15 Практикум 18 |
Світова валютно-фінансова система та етапи її еволюції |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
Тиждень 16 Лекція 19 |
Світовий фінансовий ринок та його структура |
|
|
Тиждень 16 Практикум 19 |
Світовий фінансовий ринок та його структура |
Поточний контроль реалізується на практичних заняттях шляхом усного опитування, перевірки конспектів, виконанням тестів і контрольних робіт, різновидів самостійної роботи, зокрема написання рефератів, творчих завдань тощо. |
2 |
ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА
Підручники і навчальні посібники
Внукова Н. М. Фінанси : вступ до фаху [навчальний посібник] / Н. М. Внукова, В. І. Успаленко. – Харків : БУРУН і К, 2005. – 352 с.
Фінанси: Підручник. 2-ге вид., перероб. і доп. Затверджено МОН / За ред. С.І. Юрія, В.М. Федосова. К., 2012. 687 c.
Університетська освіта: (вступ до фаху) : навч. посібник / І. Г. Костирко, Л. Б. Гнатишин, Л. П. Петришин [та ін.] ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія-2006, 2011. - 350 с. - (Вища освіта в Україні).
РЕГУЛЯЦІЇ І ПОЛІТИКИ КУРСУ
ВІДВІДУВАННЯ ЗАНЯТЬ. РЕГУЛЯЦІЯ ПРОПУСКІВ.
Відвідування усіх занять є обов’язковим. Студенти, які за певних обставин не можуть відвідувати практичні заняття регулярно, мусять впродовж тижня узгодити із викладачем графіцк індивідуального відпрацювання пропущених занять. Окремі пропущені заняття мають бути відпрацьовані на найближчій консультації впродовж тижня після пропуску. Відпрацювання занять здійснюється усно у формі співбесіди за питаннями, визначеними планом заняття.
Студенти, які станом на початок екзаменаційної сесії мають понад 70% невідпрацьованих практичних занять, до відпрацювання не допускаються.
ПОЛІТИКА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
Усі письмові роботи, які виконуються студентами під час проходження курсу, перевіряються на наявність плагіату. Приклади оформлення цитувань див на Moodle:https://moodle.znu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=103857
Роботи, у яких виявлено ознаки плагіату, до розгляду не приймаються і відхиляються без права перескладання. Якщо ви не впевнені, чи підпадають зроблені вами запозичення під визначення плагіату, будь ласка проконсультуйтеся з викладачем. Рекомендовані бази даних для пошуку джерел: Електронні ресурси Національної бібліотеки ім.. Вернадського: http:///www.nbuv.gov.ua
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРІВ/ТЕЛЕФОНІВ НА ЗАНЯТТІ
Використання мобільних телефонів, планшетів під час лекційних та практичних занять дозволяється виключно у навчальних цілях.
КОМУНІКАЦІЯ
Базовою платформою для комунікації викладача зі студентами є Moodle.
Важливі повідомлення загального характеру регулярно розміщуються викладачем на форумі курсу. Для персональних запитів використовується сервіс приватних повідомлень. Відповіді на запити студентів подаються викладачем впродовж трьох робочих днів.
Якщо за технічних причин доступ до Moodle є неможливим, або ваше питання потребує термінового розгляду, направте електронного листа з позначкою «Важливо» на адресу tupakhina@znu.edu.ua. У листі вкажіть ваше прізвище та ім’я, курс та шифр академічної групи.
ДОДАТОК ДО СИЛАБУСУ ЗНУ – 2020-2021 рр.
ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 2020-2021 н. р. (посилання на сторінку сайту ЗНУ)
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ. Студенти і викладачі Запорізького національного університету несуть персональну відповідальність за дотримання принципів академічної доброчесності, затверджених Кодексом академічної доброчесності ЗНУ: https://tinyurl.com/ya6yk4ad. Декларація академічної доброчесності здобувача вищої освіти (додається в обов’язковому порядку до письмових кваліфікаційних робіт, виконаних здобувачем, та засвідчується особистим підписом): https://tinyurl.com/y6wzzlu3.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Перевірка набутих студентами знань, навичок та вмінь (атестації, заліки, іспити та інші форми контролю) є невід’ємною складовою системи забезпечення якості освіти і проводиться відповідно до Положення про організацію та методику проведення поточного та підсумкового семестрового контролю навчання студентів ЗНУ: https://tinyurl.com/y9tve4lk.
ПОВТОРНЕ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН, ВІДРАХУВАННЯ. Наявність академічної заборгованості до 6 навчальних дисциплін (в тому числі проходження практики чи виконання курсової роботи) за результатами однієї екзаменаційної сесії є підставою для надання студенту права на повторне вивчення зазначених навчальних дисциплін. Порядок повторного вивчення визначається Положенням про порядок повторного вивчення навчальних дисциплін та повторного навчання у ЗНУ: https://tinyurl.com/y9pkmmp5. Підстави та процедури відрахування студентів, у тому числі за невиконання навчального плану, регламентуються Положенням про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів у ЗНУ: https://tinyurl.com/ycds57la.
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА. Порядок зарахування результатів навчання, підтверджених сертифікатами, свідоцтвами, іншими документами, здобутими поза основним місцем навчання, регулюється Положенням про порядок визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті: https://tinyurl.com/y8gbt4xs.
ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ. Порядок і процедури врегулювання конфліктів, пов’язаних із корупційними діями, зіткненням інтересів, різними формами дискримінації, сексуальними домаганнями, міжособистісними стосунками та іншими ситуаціями, що можуть виникнути під час навчання, регламентуються Положенням про порядок і процедури вирішення конфліктних ситуацій у ЗНУ: https://tinyurl.com/ycyfws9v. Конфліктні ситуації, що виникають у сфері стипендіального забезпечення здобувачів вищої освіти, вирішуються стипендіальними комісіями факультетів, коледжів та університету в межах їх повноважень, відповідно до: Положення про порядок призначення і виплати академічних стипендій у ЗНУ: https://tinyurl.com/yd6bq6p9; Положення про призначення та виплату соціальних стипендій у ЗНУ: https://tinyurl.com/y9r5dpwh.
ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. Телефон довіри практичного психолога (061)228-15-84 (щоденно з 9 до 21).
ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції (Воронков В. В., 1 корп., 29 каб., тел. +38 (061) 289-14-18).
РІВНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Центральні входи усіх навчальних корпусів ЗНУ обладнані пандусами для забезпечення доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Допомога для здійснення входу у разі потреби надається черговими охоронцями навчальних корпусів. Якщо вам потрібна спеціалізована допомога, будь-ласка, зателефонуйте (061) 228-75-11 (начальник охорони). Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у ЗНУ: https://tinyurl.com/ydhcsagx.
РЕСУРСИ ДЛЯ НАВЧАННЯ. Наукова бібліотека: http://library.znu.edu.ua. Графік роботи абонементів: понеділок – п`ятниця з 08.00 до 17.00; субота з 09.00 до 15.00.
ЕЛЕКТРОННЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ (MOODLE): https://moodle.znu.edu.ua
Якщо забули пароль/логін, направте листа з темою «Забув пароль/логін» за адресами:
· для студентів ЗНУ - moodle.znu@gmail.com, Савченко Тетяна Володимирівна
· для студентів Інженерного інституту ЗНУ - alexvask54@gmail.com, Василенко Олексій Володимирович
У листі вкажіть: прізвище, ім'я, по-батькові українською мовою; шифр групи; електронну адресу.
Якщо ви вказували електронну адресу в профілі системи Moodle ЗНУ, то використовуйте посилання для відновлення паролю https://moodle.znu.edu.ua/mod/page/view.php?id=133015.
Центр інтенсивного вивчення іноземних мов: http://sites.znu.edu.ua/child-advance/
Центр німецької мови, партнер Гете-інституту: https://www.znu.edu.ua/ukr/edu/ocznu/nim
Школа Конфуція (вивчення китайської мови): http://sites.znu.edu.ua/confucius