Лекція 5. Оцінка фізичної підготовленості дітей дошкільного віку

1. Визначення поняття “фізична підготовленість”

Фізична підготовленість дитини характеризується ступенем сформованості в неї навичок основних рухів (біг, стрибки, метання, лазіння), розвитком фізичних (швидкість, сила, спритність, витривалість, гнучкість) і вольових якостей (рішучість, наполегливість, витримка).

Фізична підготовленість визначається на початку року вихователями груп або фахівцями з фізичного виховання разом з медичними працівниками дошкільного навчального закладу, що дозволяє протягом року конкретизувати роботу з рухового розвитку дітей. Обстеження проводиться на фізкультурних заняттях, під час рухливих ігор або у вільний час в індивідуальному порядку. Дані обстеження заносяться в зошит, що передається по мірі підростання дитини з однієї вікової групи до іншої.

2. Добір тестів для оцінки рівню розвитку фізичних якостей у дошкільників різних вікових груп

Для тестування фізичних якостей дошкільників можуть бути використані контрольні вправи, що мають  ігрову форму проведення.

Контрольні запитання

1. Визначити поняття “швидкість”, “спритність”, “гнучкість”, “сила”, “витривалість”.

2. Якими методами визначається швидкість?

3. Якими методами визначається спритність?

4. Якими методами визначається гнучкість?

5. Якими методами визначається сила?

6. Якими методами визначається витривалість?


Modifié le: Thursday 10 September 2020, 00:48