Salta al contenido principal
Español - Internacional (es)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Entrar
Ігрові технології у ...
Buscar cursos
Cursos
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Ігрові технології у роботі логопеда
Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...
Л3. Іграшка та її роль в ігровій технології
Л3. Іграшка та її роль в ігровій технології
0055584.pdf (znu.edu.ua)
ст. 173
Презентація
Última modificación: Thursday, 22 de February de 2024, 15:23
Actividad previa
Floortime in Ukraine
Próxima actividad
П3. Іграшка та її роль в ігровій технології
Ir a...
Ir a...
Новини
Робоча програма 2023-2024
Самостійна робота
Записи занять
Game-Based Learning and Gamification for Education
Becker K. Choosing and Using Digital Games in the Classroom : A Practical Guide. Cham : Springer, 2017. 411 p.
Sher B. Early Intervention Games : Fun, Joyful Ways to Develop Social and Motor Skills in Children with Autism Spectrum or Sensory Processing Disorders. San Francisco : Jossey-Bass, 2009. 235 p.
Simulation and Serious Games for Education / Y. Cai, S. L. Goei, W. Trooster (eds.). Singapore : Springer, 2017. 145 p.
Warren S. J., Jones G. Learning Games : The Science and Art of Development. Cham : Springer, 2017. 262 p.
262. Zeshan U. Serious Games in Co-creative Facilitation: Experiences from Cross-sectoral Work with Deaf Communities. Lancaster : Ishara Press, 2020. 154 p.
Evaluation of childrens' play : Tools and methods / S. Besio, D. Bulgarelli, V. Stancheva-Popkostadinova (eds.). Warsaw : De Gruyter, 2018. 140 p.
77. Guidelines for supporting children with disabilities' play : Methodologies, tools, and contexts / P. Encarnacao, S. Ray-Kaeser, N. Bianquin (eds.). Warsaw : De Gruyter, 2018. 153 p.
Perspectives and research on play for children with disabilities : Сollected papers / D. Bulgarelli (ed.). Berlin : De Gruyter, 2020. 189 p.
Л1. Теорія та історія ігрових технологій в педагогічній та логопедичній практиці
П1. Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях
Л2. Психолого-педагогічні особливості використання навчально-ігрових технологій на корекційних заняттях
Теоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»
П2. Розробка конспекту заняття з елементами ігрових технологій
Floortime Training: ADHD and Autism
Floortime приклад
Floortime in Ukraine
П3. Іграшка та її роль в ігровій технології
Л4. Базове наповнення логопедичного кабінету та переносного логопедичного комплексу для використання ігрових технологій
П4. Створення «Скарбнички мрії»
Л5. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
П5. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
Л6. Ігри на розвиток сенсорної та моторної сфери в практиці корекційного педагога
П6. Методика проведення ігор на розвиток дрібної та загальної моторики
Л7. Ігрові технології для розвитку пізнавальних функцій
П7. Ігрові технології для розвитку пізнавальних функцій
Л8. Ігри зі словом,складом, звуком і буквами
П8. Ігри зі словом, складом і звуком
Для самостійного опрацювання ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ
Л9. Комп’ютерні ігрові технології в роботі корекційного педагога
П9. Комп’ютерні ігрові технології в роботі корекційного педагога
Л10. Терапевтична гра як технологія корекційної педагогіки
П10 Підбір та презентація терапевтичних ігор з метою педагогічної корекції
Понятійний диктант
Презентація Логопедичний кабінет_оснащення
Іспит 6.0160-з
Квест