Питання підсумкового контролю (Розв'язання практичних завдань)

1. Охарактеризуйте процеси руйнації української системи шкільної освіти в окупованому Криму та ОРДЛО у 2014-2021 рр.

2. Зміни у викладанні гуманітарних дисциплін в школах окупованому Криму та ОРДЛО у 2014-2021 рр.

3. Охарактеризуйте діяльність «інструментів м’якої сили» «русского миру» в сфері історичної освіти у 2004-2013 рр. (на прикладі Криму).

4. Проаналізуйте зміни в шкільному курсі з історії в окупованому Криму у  2014-2023 рр..

5. Охарактеризуйте зміст «Концепції нового навчально-методичного комплексу з вітчизняної історії» та іншої методичної літератури, що впроваджувалася в школах окупованого Криму з 2014 р.

6. Проаналізуйте зміст посібника для вчителів «Крим, сторінки історії» (2015 р.) й доведіть, що він має антиукраїнський характер.

7.Проілюструйте фактами як нав’язуються школярам Криму ідеї про возз’єднання Криму з РФ.

8. Мілітаризація шкільної освіти в окупованому Криму: причини та наслідки.

9.Доведіть, що курс історії в школі окупованого Криму носить антиукраїнський характер.

10.Наведіть приклади поширення історичних міфів на прикладі курсу «Кримовєдєніє».

11. Наведіть приклади поширення історичних міфів на прикладі курсу «Історія Криму».

12. Перерахуйте історичні імперські міфи, що поширюються в курсах «Кримовєдєніє» та «Історія Криму». Доведіть, що ці курси є елементом маніпуляції історичною свідомістю

13.Доведіть, що шкільний курс з історії в окупованому Криму має антиукраїнський характер.

14. Назвіть основні історичні фейки, які містяться в посібнику для вчителів «Крим. Сторінки історії» (2015 р.)

15. Доведіть, що шкільний курс з історії, що викладається в Криму після анексії, спрямований на легалізацію окупації Криму.

16. Проілюструйте фактами насадження ідей «русского миру» через систему шкільної освіти окупованого Криму.

17.Доведіть, що зміст курсів «Історія Росії» та «Общєствознаніє» має антиукраїнський характер.

18.Якими позаурочними заходами на історичну тематику відбувається насадження ідей «русского миру»в школах окупованого Криму?

19.Чи можна вважати підручники з історії, які нав’язувалися українським школярам в ОРДЛО у 2014-2021 рр. прикладом сучасної інформаційної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте.

20.Проаналізуйте основні антиукраїнські імперські міфи, викладені у підручниках з історії Росії, за якими навчаються українські діти в ОРДЛО.

21.Назвіть історичні міфи і фальсифікації щодо української історії, що знайшли своє відображення в шкільних підручниках шкіл ОРДЛО. Спростуйте їх.

22. "Историчне краєвєдєніє" в структурі шкільного курсу історичних дисциплін самопроголошеної ДНР.

23. Охарактеризуйте антиукраїнську риторику в курсі «Историчного краєвєдєнія».

24.Які імперські історичні міфи щодо історії Донбасу насаджуються в курсі «Историчного краєвєдєнія»?

25. Антиукраїнський характер курсу історичного краєзнавства в системі освіти ОРДЛО.

26. Основні антиукраїнські імперські міфи, викладені в підручниках історичного краєзнавства шкіл ОРДЛО.

26. Спростуйте  імперські історичні міфи щодо російського характеру донецького регіону, про ДНР як правонаступницю ДКРР.

27.Що можна вважати «інструментами м’якої сили» в освітній сфері у концепції «русского мира»?

28.  Сучасна «гібридна війна» і її прояви в сфері історичної освіти у 2014-2021 рр.?

29. Спростуйте історичні міфи і фальсифікації, викладені у статті Путіна «Об историческом единстве русских и украинцев». Які з цих міфів  зустрічаються в шкільних підручниках з історії в ОРДЛО та окупованому Криму?

30.Охарактеризуйте процеси руйнації інфраструктури шкільної освіти на окупованих українських територіях у 2022-2023 рр.

31.Які причини та мета виключення української історії, мови та культури з навчальних програм в школах рашистами на окупованих територіях у 2022-2023 рр.

32. Запит на справедливість: колаборанти в системі освіти.


Остання зміна: Thursday 13 July 2023 16:38 PM