План семінарського заняття №2

Семінарське заняття №2

1. Дискусія – 5 балів.

2. Самостійна робота 2 – 6 балів

Неврологічна база мовлення за Миколою Олександровичем Бернштейном

1. Дискусія.

Інтерактивна дискусія: "Норми розвитку мовлення: чи потрібно їх змінювати?"

2. Самостійна робота 2: Ознайомитися з теорією організації рухів Миколи Олександровича Бернштейна, яка розкриває роль різних рівнів мозку у контролі рухів, у тому числі мовленнєвих актів. Опишіть п'ять рівнів організації рухів за Бернштейном: рівень А, В, С, D, E.

Для кожного рівня підберіть мінімум 10 видів активності або вправ, що можуть активізувати відповідний рівень організації рухів, і заповніть результати у вигляді таблиці.

Форма подання:

Заповніть таблицю з описом рівнів і активностей. Кожен вид активності повинен бути чітко визначений і обґрунтований щодо того, як він сприяє активації конкретного рівня.

1. Дискусія – 5 балів.

Аргументованість позиції (1 бал)

Активна участь у дебатах (1 бал)

Критичне мислення (1 бал)

Комунікативні навички (1 бал)

Співпраця в команді (1 бал)

 

2. Самостійна робота 2 – 6 балів:

Чіткість і повнота опису рівнів організації рухів (1 бал)

Адекватність підбору активностей до кожного рівня (1 бал)

Оригінальність і різноманітність активностей (1 бал)

Обґрунтованість вибору активностей (1 бал)

Коректність використання наукової термінології (1 бал)

Якість і структура таблиці, зокрема логічність та послідовність (1 бал)

11



Last modified: Wednesday, 4 September 2024, 8:01 PM