Метод. вказівки для семінарського семінарського заняття №2
Семінарське заняття №2 | 1. Дискусія – 5 балів. 2. Самостійна робота 2 – 6 балів Неврологічна база мовлення за Миколою Олександровичем Бернштейном | 1. Дискусія. Інтерактивна дискусія: "Норми розвитку мовлення: чи потрібно їх змінювати?" 2. Самостійна робота 2: Ознайомитися з теорією організації рухів Миколи Олександровича Бернштейна, яка розкриває роль різних рівнів мозку у контролі рухів, у тому числі мовленнєвих актів. Опишіть п'ять рівнів організації рухів за Бернштейном: рівень А, В, С, D, E. Для кожного рівня підберіть мінімум 10 видів активності або вправ, що можуть активізувати відповідний рівень організації рухів, і заповніть результати у вигляді таблиці. Форма подання: Заповніть таблицю з описом рівнів і активностей. Кожен вид активності повинен бути чітко визначений і обґрунтований щодо того, як він сприяє активації конкретного рівня. | 1. Дискусія – 5 балів. Аргументованість позиції (1 бал) Активна участь у дебатах (1 бал) Критичне мислення (1 бал) Комунікативні навички (1 бал) Співпраця в команді (1 бал)
2. Самостійна робота 2 – 6 балів: Чіткість і повнота опису рівнів організації рухів (1 бал) Адекватність підбору активностей до кожного рівня (1 бал) Оригінальність і різноманітність активностей (1 бал) Обґрунтованість вибору активностей (1 бал) Коректність використання наукової термінології (1 бал) Якість і структура таблиці, зокрема логічність та послідовність (1 бал) | 11 |