Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
КЕЙС 1
Короткий опис :
Дитина 5 років. Є затримка мовлення. Логопед бачить труднощі у вимові та побудові речень.
Додаткова інформація :
- 
При народженні була асфіксія, дитину реанімували.
 - 
У дитини бувають дивні «припадки» (короткі застигання з відсутнім поглядом).
 - 
Дівчинка часто втомлюється, не може довго зосереджуватись.
 
Позиція батьків:
– «Ми не хочемо ніяких лікарів. Нам достатньо, щоб вона почала говорити. Лікарі тільки налякають і напишуть якісь страшні діагнози.»
КЕЙС 2.
Короткий опис :
Хлопчик 6 років. Йому важко вчитися читати й писати.
Додаткова інформація :
- 
Дитина погано бачить: офтальмолог радив носити окуляри, але батьки не наполягають.
 - 
Є проблеми зі слухом на одне вухо, аудіолог рекомендував слуховий апарат.
 - 
Вчителі скаржаться, що дитина не чує інструкцій і губить рядки під час читання.
 
Позиція батьків:
– «У нас все нормально! Це школа винна. Ми самі добре бачимо і чуємо, значить і він має. Не будемо робити з нього інваліда.»
КЕЙС 3
Короткий опис :
Дівчинка 7 років. Має труднощі у спілкуванні й навчанні.
Додаткова інформація :
- 
У психіатра – діагноз дитячий аутизм.
 - 
Вона боїться шумних місць, часто кричить від гучних звуків.
 - 
Дуже тривожна, у школі може тікати з класу.
 
Позиція батьків:
– «Ми не хочемо цього діагнозу! Вона просто сором’язлива. Ви ж логопед, ви маєте зробити так, щоб вона заговорила нормально за місяць-два!»
КЕЙС 4
Короткий опис :
Хлопчик 4 роки. Мовлення бідне, він майже не розмовляє.
Додаткова інформація :
- 
Дитина часто хворіє, багато часу проводить вдома з бабусею.
 - 
Батьки мало читають і спілкуються з дитиною.
 - 
У садочку він мовчить, не включається в ігри.
 
Позиція батьків:
– «Він ще маленький, переросте. Ми не будемо витрачати гроші й час на заняття. Краще хай вдома сидить.»