Оцінювання

Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.

Розподіл балів, які отримують студенти за темами кожної поточної атестації, наведено в таблиці.

Назва теми

Кількість балів

Розділ 1

Тема 1. Контролінг як інструмент управління підприємством

5

Тема 2. Організація фінансового контролінгу в банку

5

Тема 3. Методика складання управлінської звітності банку

5

Тема 4.Облік за центрами відповідальності

5

Тема 5. Фінансова структура банку

5

Поточна атестація №1

5

Загальна кількість балів

30

Розділ 2

Тема 6. Класифікація витрат у банку

5

Тема 7. Основи калькулювання в банку

5

Тема 8. Планування в системі фінансового контролінгу в банку

5

Тема 9. Система бюджетування в банку

5

Тема 10. Фінансовий контролінг у системі прийняття управлінських рішень

5

Поточна атестація №2

5

Загальна кількість балів

30

 

Всього за поточний контроль знань

60

Підсумковий контроль (залік)

40

Разом

100

 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ студентів на практичних заняттях

Практичні заняття дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. За кожною темою дисципліни студент отримує бали за індивідуальне опитування, розв’язання вправ і практичних задач, контрольне тестування в кінці кожної теми.

У разі індивідуального опитування (захисту доповідей) бали нараховуються за такою схемою:

-                     5 балів – відповідь або завдання відзначається повнотою виконання без допомоги викладача. Студент володіє узагальненими знаннями з предмета, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях; вміє застосовувати вивчений матеріал для внесення власних аргументованих суджень у практичній педагогічній діяльності.

Студент має системні, дієві здібності у навчальній діяльності, користується широким арсеналом засобів доказу своєї думки, вирішує складні проблемні завдання; схильний до системно-наукового аналізу та прогнозування явищ; уміє ставити та розв'язувати проблеми.

-            4 бали – відповідь і завдання – повні з деякими огріхами, виконані без допомоги викладача. Студент вільно володіє вивченим матеріалом, зокрема, застосовує його на практиці; вміє аналізувати і систематизувати наукову та методичну інформацію. Використовує загальновідомі доводи у власній аргументації, здатен до самостійного опрацювання навчального матеріалу; виконує дослідницькі завдання, але потребує консультації викладача.

-            3 бали – відповідь і завдання відзначаються неповнотою виконання без допомоги викладача. Студент може зіставити, узагальнити, систематизувати інформацію під керівництвом викладача; знання є достатньо повними; вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних педагогічних ситуаціях. Відповідь його повна, логічна, обґрунтована, але з деякими неточностями. Здатен на реакцію відповіді іншого студента, опрацювати матеріал самостійно, вміє підготувати реферат і захистити його найважливіші положення.

-            2 бали – відповідь і завдання відзначаються неповнотою виконання за консультацією викладача. Студент володіє матеріалом на початковому рівні (значну частину матеріалу засвоює на репродуктивному рівні). З допомогою викладача здатен відтворювати логіку наукових положень; має фрагментарні навички в роботі з підручником, науковими джерелами; має стійкі навички роботи з конспектом, може самостійно оволодіти більшою частиною навчального матеріалу. Може аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки; відповідь його правильна, але недостатньо осмислена.

-            1 бал – відповідь і завдання відзначаються фрагментарністю виконання за консультацією викладача або під його керівництвом. Студент володіє навчальним, матеріалом, виявляє здатність елементарно викласти думку.

Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів; з допомогою викладача виконує елементарні завдання; контролює свою відповідь з декількох простих речень; здатний усно відтворити окремі частини теми; має фрагментарні уявлення про роботу з науково-методичним джерелом, відсутні сформовані уміння та навички

За розв’язання вправ і практичних задач бали нараховуються за такою схемою:

–  5 балів – студент правильно вирішив задачу;

–  4 бали – студент вирішив задачу з виправленнями, описками, консультаціями;

–  3 бали – студент вирішив задачу з помилками;

–  2 бали – студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення;

–  1 бали – студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;

–  0 – студент не вирішив задачу.

Якщо студент не набрав на практичних заняттях допуск до екзамену, то він має право добирати бали на консультації.

В межах кожного розділу студенти також проходять тестування в системі MOODLE, що дозволяє додатково перевірити теоретичні знання студента. Поточна атестація №1 та №2 складається з теоретичної та практичної частин. Теоретична частина дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у формі тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати по результатом тестування, складає 5 балів.

Система накопичення балів за тестування з кожної теми – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за вірну відповідь з кожного завдання тесту, що розв’язується, отримуємо його підсумкову оцінку.

Теоретична частина складається з 50 тестових завдань. Тестове завдання містить 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,1 балу, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 5 балів.

 

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі заліку.

Виконавши вірно всі завдання обох поточних атестацій студент може отримати максимально 60 балів.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то до заліку він не допускається.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКОВОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи, складає 40 балів. Залікова робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів, задача, яка оцінюється в 10 балів та 5 термінів, кожний з яких оцінюється в 2 бали.

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:

–          10 балів – студент має глибокі, міцні, узагальнені, системні знання з предмета, уміння застосувати знання, творчу, навчальну діяльність та має дослідницький характер, самостійно оцінює різноманітні життєві ситуації, явища, факти, виявляє і відстоює особистісну позицію.

–          8-9 – студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок.

–          6-7 – студент дав не повну відповідь з незначними помилками.

–          4-5 – студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання.

–          2-3 – знання неповні, поверхневі. Студент відновлює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмисллено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. Здатний вирішувати завдання за зразком. Володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

–          1 – відповідь студента при відтворенні навчального матеріалу елементарна, фрагментарна, обумовлюється початковим уявленням про предмет вивчення.

–          0 балів – студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.

 

Результат вирішення студентом однієї задачі оцінюється за наступною шкалою:

–       10 балів – студент правильно вирішив задачу;

–       8-9 балів – студент вирішив задачу з виправленнями, описками, консультаціями;

–       6-7 балів – студент вирішив задачу з незначними помилками;

–       5 балів – студент вирішив задачу з помилками;

–       4 – студент вирішив задачу з помилками але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;

–       2-3 бали – студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення;

–       1 бал – студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;

–       0 – студент не вирішив задачу.

 

Результат розкриття студентом сутності термінів (2 бали за 1 термін):

–  максимальна оцінка (2 бали): студент правильно розкрив суть терміну;

–  1,5 бали: студент дав не повну характеристику терміну без суттєвих помилок або з незначними помилками;

–  1-0,5 бали: студент дав не повну характеристику терміну з суттєвими помилками або зі значними помилками;

–  0 бали: студент не знає визначення терміну.

 

Студент за бажанням та попереднім погодженням з викладачем має право підготувати індивідуальне завдання, результат оцінювання якого може бути включено до оцінювання залікової роботи.

В разі виконання студентом  індивідуального завдання,  результат оцінюється за наступною шкалою:

–          20 балів – студент має глибокі, міцні, узагальнені, системні знання з предмета, уміння застосувати знання, творчу, навчальну діяльність та має дослідницький характер, самостійно оцінює різноманітні життєві ситуації, явища, факти, виявляє і відстоює особистісну позицію.

–          16-19 – студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок.

–          11-15 – студент дав не повну відповідь з незначними помилками.

–          6-10 – знання неповні, поверхневі. Студент відновлює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмисллено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. Здатний вирішувати завдання за зразком. Володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

–          1-5 – відповідь студента при відтворенні навчального матеріалу елементарна, фрагментарна, обумовлюється початковим уявленням про предмет вивчення.

–          0 балів – студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

                                                  ЕЕкзамен

                                                  ЗЗалік

A

90 – 100

(відмінно)

                                                                                                                                 55 (відмінно)

                                                                                                                                 ЗЗараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

Последнее изменение: Wednesday, 5 September 2018, 11:11