Критерії оцінювання
Види контролю і система накопичення балів
Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.
Поточний контроль знань | Екзамен | Сума | |||
Змістовий модуль 1 | Змістовий модуль 2 | ||||
Лабораторна робота 1 | 5 | Лабораторна робота 5 | 5 | ||
Лабораторна робота 2 | 5 | Лабораторна робота 6 | 5 | ||
Лабораторна робота 3 | 5 | Лабораторна робота 7 | 5 | ||
Лабораторна робота 4 | 5 | Лабораторна робота 8 | 5 | ||
Тестування | 10 | Тестування | 10 | ||
Разом | 30 | Разом | 30 | 40 | 100 |
Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючі такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо.
Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютеру, за яким він працює в комп’ютерному класі.
Захист лабораторної роботи відбувається за наступних умов:
Якщо студент САМОСТІЙНО виконав свій варіант завдання до лабораторної роботи.
Якщо лабораторна робота оформлена у вигляді звіту в зошиті звіт подано у виді файлу в системі MOODLE . Звіт складається з наступних частин (назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в практичній роботі; висновки).
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ
Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:
- максимальна оцінка: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченою програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових практичних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;
- оцінка на 1-2 бали нижче за максимальну: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);
- мінімальна оцінка: виконано не більше 30 % всіх завдань лабораторної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.
У разі, якщо студент не захистив практичну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ № 1 та №2
Тестування дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами кожного тестування становить 10 балів та складається з 10 тестових завдань. Кожне тестове запитання містить 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів. Дозволено здійснити 3 спроби.
Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання екзаменаційної роботи, складає 40 балів Екзаменаційна робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів та задачу, яка оцінюється в 20 балів.
Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:
- максимальна оцінка (10 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;
- 7-9 бали: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;
- 4-6 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
- 1-3 бали: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;
- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.
Результат вирішення студентом задачі оцінюється за наступною шкалою:
максимальна оцінка (20 балів): студент правильно вирішив задачу;
- 15-19 балів: студент вирішив задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;
- 10-14 бали: студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі;
- 5-9 бали: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки;
- 1-4 бал: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;
- 0 балів: студент не вирішив задачу.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS | За шкалоюуніверситету | За національною шкалою | |
Екзамен | Залік | ||
A | 90 – 100 (відмінно) | 5 (відмінно) | Зараховано |
B | 85 – 89 (дуже добре) | 4 (добре) | |
C | 75 – 84 (добре) | ||
D | 70 – 74 (задовільно) | 3 (задовільно) | |
E | 60 – 69 (достатньо) | ||
FX | 35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) | 2 (незадовільно) | Не зараховано |
F | 1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |