Критерії оцінювання

Види контролю і система накопичення балів

 

№ з/п

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Виконання практичних завдань / Відповідь на теоретичне питання з обґрунтуванням та прикладами на практичному занятті / Активна участь в обговоренні проблемних питань та доповнення на практичному занятті

11

3

33

2

Груповий захист самостійної роботи

1

19

19

4

Контрольне тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу 1 (проводиться по завершенню вивчення Теми 8 в електронному вигляді)

1

4

4

5

Контрольне тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу 2 (проводиться по завершенню вивчення Теми 16 в електронному вигляді)

1

4

4

6

Залік. Контрольне тестування за вивченим матеріалом курсу за розділами 1, 2 та розв’язання проблемного завдання (проводиться по завершенню вивчення курсу в письмовому вигляді)

1

40

40

Усього

26

 

100

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КОНТРОЛЬНИХ ЗАХОДІВ

-       Виконання практичних завдань оцінюється за такою шкалою:

- максимальна оцінка (3 бали): всі завдання повністю виконані без помилок, завдання здано вчасно;

- оцінка 2 бали: виконано вірно більше 50 % всіх завдань, завдання здано вчасно або із незначним запізненням;

- мінімальна оцінка (0 – 1 бал): виконано не більше 30 % всіх завдань, завдання здано із суттєвим запізненням.

-       Відповідь на теоретичне питання оцінюється за такою шкалою:

- максимальна оцінка (3 бали): питання повністю розкрито, обґрунтовано основні моменти, наведено приклади; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченою програмою дисципліни; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;

- оцінка 2 бали: питання розкрито не повністю, обґрунтовано не всі ключові моменти, приклади не наведені; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок;

- мінімальна оцінка (0 – 1 бал): питання не розкрито, або студент не зумів самостійно представити матеріал без опори на текст, ключові моменти не обґрунтовані, приклади не наведені; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.

-       Активна участь на практичному занятті оцінюється за такою шкалою:

- максимальна оцінка (3 бали): студент протягом всього заняття активно бере участь в обговоренні, робить 3 і більше суттєвих доповнень, наводить власні приклади;

- оцінка 1 - 2 бали: студент протягом заняття активно бере участь в обговоренні, робить 1 – 2 суттєвих доповнення, наводить власні приклади;

- мінімальна оцінка (0 балів): студент не працював активно протягом заняття, власні приклади не наводить;

-       Груповий захист самостійної роботи оцінюється за такою шкалою:

- максимальна оцінка (16-19 балів): країна або група країн проаналізована за всіма аспектами, наведена аналітика, результати представлені у наочній графічній формі;

- оцінка 10-15 балів: країна або група країн проаналізована за більшістю аспектів, ключові елементи пояснені, аналітика має епізодичний характер, результати представлені у наочній графічній формі;

- оцінка 6-9 балів: країна або група країн проаналізовано не за всіма аспектами, лише деякі ключові позиції пояснені, аналітика має епізодичний характер, представлення результатів вимагає покращення;

- мінімальна оцінка (0 – 5 бали): країна або група країн не проаналізована взагалі або проаналізована лише за одним - двома аспектами, аналітика має епізодичний характер, представлення результатів вимагає покращення;

-       Контрольне тестування

Контрольне тестування проводиться за підсумками вивчення Розділу 1 та Розділу 2. Максимальна оцінка, яку студент може отримати, складає 4 балів (16 тестових завдань, тест містить 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,25 бали, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 4 бали).

-       Залік

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи, складає 40 балів Залікова робота містить тестові завдання, задачу або ситуаційну вправу, кожен вид робіт оцінюється у 20 балів.

Результат розв’язання студентом задачі або ситуаційної вправи оцінюється за наступною шкалою:

максимальна оцінка (20 балів): студент правильно розв’язав задачу (ситуацію);

- 14-18 балів: студент розв’язав задачу (ситуацію) з незначними помилками, зрозуміло, що він знає алгоритм розв’язання задачі та вміє її розв’язувати;

- 9-13 балів: студент правильно виписав формулу (хід рішення) за якою розв’язується задача (ситуація) та зробив спробу її розв’язання, наприклад, виконав допоміжні розрахунки, проте задача не розв’язана до кінця та не зроблено необхідних висновків;

- 4-8 балів: студент правильно виписав лише формулу (хід рішення) за якою розв’язується задача (ситуація);

- 0-3 бали: студент не розв’язав задачу (ситуацію) або лише спробував її розв’язати.

 

                                        Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)


Остання зміна: Sunday 16 September 2018 11:40 AM