Як створити державний іспит

Державний іспит має такі особливості:

  • складається з кількох блоків з різних дисциплін
  • вимагає, щоб кожен студент отримав свій набір тестових завдань

Є два способи організувати держіспит: 

  1. за допомогою імпорту тестових завдань з тих курсів, які студенти вивчали раніше;
  2. з нуля, за допомогою пакетного створення тестів 


1. Створіть новий курс і назвіть його "Державний іспит для..."

2. Приєднайте через "способи зарахування" контингенти (навчальні групи) 

3. Спочатку вам потрібно підготувати тестові завдання - у програмі Word, для кожної дисципліни окремим файлом.

4. За інструкцією пакетного створення тестів http://moodle.znu.edu.ua/mod/page/view.php?id=115 зробіть для кожної дисципліни файл xml. 

Увага! Коли на сторінці для кодування тесту ви бачите, як виглядатимуть запитання, не забудьте прописати вгорі у спеціальному полі коротку назву, а також самі ці тести переглянути і переконатися, що все гаразд, а за потреби - відредагувати

5. У вас тепер є декілька файлів у форматі xml. Їх треба скласти в банку тестових завдань так, щоб кожна дисципліна лежала в окремій папці.

5.1 Відкрийте в бічному меню банк питань. 


5.2 Відкрийте в ньому підрозділ категорії.


5.3 Створіть потрібну кількість категорій з назвами дисциплін, які входять в держіспит.

5.4 Відкрийте в банку тестових завдань підрозділ імпорт.

5.5 Поставте галочку біля варіанту Moodle xml і завантажте перший файл.

5.6 У секції "Загальне" в полі "Імпортувати у категорію" оберіть категорію відповідно до назви предмету, яку ви створили у попередньому пункті.

5.7. Повторіть пункти 5.4 - 5.6 для решти файлів.

6. Лишилося винести завдання в тест на сторінці, яку бачитимуть студенти. 

6.1 Ввімкніть режим редагуванняякий знаходиться в правому випадаючому меню праворуч з іконкою 

6.2 Створіть навчальний ресурс типу тест і в налаштуваннях в графі Вибір часу вкажіть часові обмеження:

1) Почати / завершити тестування - плюс-мінус годину на випадок неточних часових налаштувань, 

2) обмеження в часі - так, щоб на одне запитання студент мав приблизно хвилину

3) Коли спливає час  - виберіть "початі спроби будуть закінчуватися автоматично" - якщо студент не встигне відповісти на всі запитання, його відповіді все одно буде надіслано на перевірку.

6.3 Виберіть "Редагувати тест" у відкритому тесті.


Або в меню, що праворуч, в панелі "Керування" виберіть "Редагувати тест".

6.4 Натисніть "Додати" і виберіть пункт "Додати випадкове запитання"


6.5 У віконі, яке з'явилося, виберіть розділ - там будуть папки з назвами дисциплін, які ви робили в банку питань, а потім кількість випадкових питань. Якщо треба додати число, яке там не пропонують, скажімо, 15 запитань, виберіть 10, а за другим разом ще 5.

6.6 Повторіть пункти 6.4 - 6.5 для решти дисциплін.


Увага! Якщо в запитаннях використовуються нетипові символи, наприклад, літери грецької абетки, математичні формули, таблиці, ілюстрації, - такі запитання гублять усе це під час імпорту. Вам необхідно буде в кінці зайти в банк питань і відредагувати запитання вручну (іконка редагування тестового завдання має вигляд сірої шестірні.), користуючись кнопками форматування, що є над кожним текстовим полем. 



Якщо Ви для екзамену маєте просто зібрати у викладачів готові тести, попросіть їх у своєму банку питань знайти підрозділ "експорт" і вибрати для експорту формат Moodle xml. Вам ці файли залишиться лише імпортувати, як і ті файли, які отримуються шляхом пакетного кодування тестів.

Остання зміна: Monday 11 November 2019 15:16 PM