Теми та критерії оцінювання індивідуальної роботи
Перелік тем для індивідуального завдання
1. Історія розвитку хімії.
2. Специфіка хімічної діяльності в Україні.
3. Сучасні шляхи реформування освіти в Україні та за кордоном.
4. Болонський процес.
5. Європейський освітній простір.
6. Нова парадигма підготовки фахівця-хіміка.
7. Демократизація навчального процесу.
8. Міжнародна стандартна класифікація освітніх рівнів.
9. Міжнародна освітянська інтеграція.
10. Національна освіта.
11. Наукова складова навчального процесу.
12. Практична підготовка майбутнього фахівця-хіміка.
13. Студентська наукова діяльність.
14. Авторський винахід.
15. Патент.
16. Апробація результатів наукової роботи.
17.«Положення про наукову роботу» в Україні.
18. Елементи наукового дослідження. Об'єкт та мета дослідження.
Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання оцінюється за
такою шкалою: Вступ (2 бал): формулювання
необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього хіміка.
Основна частина (1-12 балів): повнота розкриття
питання (1-2 бали); опрацювання
сучасних наукових інформаційних джерел (1-5 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-5 бали). Висновки (2 бал): уміння формулювати власне ставлення до проблеми,
робити аргументовані висновки. Акуратність оформлення письмової роботи (1-2 бали). Підготовка
комп’ютерної презентації (1-4 бали). уміння користуватися Інтернет ресурсом (1 бал); підбір і логічне
розміщення графічних і фотозображень (1 бал); слайд-шоу (близько 15 слайдів)
(1-2 бали). Загальна оцінка
визначається як сума балів, отриманих студентом за кожним пунктом. Виконання
індивідуального завдання оцінюється 0-20 балів.