Система накопичення балів


Види і зміст поточних контрольних заходів

№ змістового модуля

Вид поточного контрольного заходу

Зміст поточного контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

1

Опитування

1.      Інформатизація освіти як процес розвитку інформаційного суспільства

2.      Інформатизація освіти та створення нового освітнього середовища як основи НУШ.

3.      Можливості використання комп’ютерних технологій  у початковій освіті

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №1-2

Робота з сервісами Google.

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444736

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

-   ініціативність у навчальній діяльності.

бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту проявив глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність з теми заняття, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті та презентації;

1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням  вимог, має більше 4 суттєвих помилок, без захисту.

4

Усього за ЗМ 1

контр.

заходів

2

 

 

6

2

Опитування

1.      Вимоги до педагогічних програмних засобів як до інформаційних технологій навчання.

2.      Вимоги до структури та змісту педагогічних програмних засобів.

3.      Ергономічні вимоги до педагогічних програмних засобів.

4.      Вимоги до аудіовізуальних елементів педагогічних програмних засобів.

5.      Вимоги до засобів навчання, що демонструються на інтерактивній дошці чи екрані.

6.      Загальні підходи до проектування педагогічних програмних засобів.

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №3

Створення навчального середовища засобами он-лайн інструментів: «хмарки слів», QR-коди, ребуси, кросворди.

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444738

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

-   ініціативність у навчальній діяльності.

бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту проявив глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність з теми заняття, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті та презентації;

1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням  вимог, має більше 4 суттєвих помилок, без захисту.

4

Усього за ЗМ 2

контр.

заходів

2

 

 

6

3

Опитування

1.      Поняття цифрової компетентності сучасного вчителя.

2.      Структура цифрової компетентності вчителя початкової школи.

3.      Зміст цифрової компетентності.

4.      Рівні цифрової компетентності педагогічного працівника

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №4

Використання інтерактивних тестів в освітньому процесі початкової школи

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444742

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

-   ініціативність у навчальній діяльності.

бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту проявив глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність з теми заняття, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті та презентації;

1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням  вимог, має більше 4 суттєвих помилок, без захисту.

4

Усього за ЗМ 3

контр.

заходів

2

 

 

6

4

Опитування

1.      Санітарно-гігієнічні вимоги до застосування ІКТ.

2.      Психологічні умови ефективного діалогу дитини з комп’ютером.

3.      Методичні рекомендації до оптимізації навчально-виховного процесу засобами ІКТ.

4.      Використання можливостей текстового редактора

5.      Принципи використання комп’ютерних технологій під час навчальних занять.

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №5

Створення навчального середовища засобами Microsoft Office Word

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444744

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

-   ініціативність у навчальній діяльності.

бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту проявив глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність з теми заняття, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті та презентації;

1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням  вимог, має більше 4 суттєвих помилок, без захисту.

4

Усього за ЗМ 4

контр.

заходів

2

 

 

6

5

Опитування

1.      Основні поняття табличного процесора Excel.

2.      Введення та  редагування даних електронної таблиці.

3.      Способи адресації.

4.      Технологія форматування електронних таблиць.

5.      Робота з електронною таблицею.

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №6

Створення навчального середовища засобами Microsoft Office Excel

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444747

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

ініціативність у навчальній діяльності.

бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту проявив глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність з теми заняття, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті та презентації;

1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням  вимог, має більше 4 суттєвих помилок, без захисту.

4

Усього за ЗМ 5

контр.

заходів

2

 

 

6

6

Опитування

1.      Режими роботи програми Microsoft PowerPoint.

2.      Вікно програми Microsoft PowerPoint.

3.      Етапи розробки навчальних програм засобами Microsoft Office PowerPoint.

4.      Особливості ефективного використання Microsoft Office PowerPoint.

5.      Створення графіки SmartArt.

6.      Можливості анімації в презентаціях Power Point.

7.      Додавання музики, звуків, відео й анімованих малюнків.

8.      Кнопки керування та гіперпосилання.

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №7

Створення навчального середовища засобами Microsoft Office Power Point

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444748)

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

ініціативність у навчальній діяльності.

Критерії оцінювання практичних завдань:

- 6 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту виказав глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 5 балів отримує студент, який виконав завдання повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність щодо теми дослідження, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 4 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 2 незначних помилок, під час захисту виявив неповну обізнаність з теми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням більше 3 суттєвих помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми;

- 1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі (менше 50%), з порушенням  вимог, без захисту; під час виконання завдання припускався суттєвих  помилок. 

6

Усього за ЗМ 6

контр.

заходів

2

 

 

8

7

Опитування

1.      Глобальна мережа Інтернет.

2.      Методика використання інформаційно-пошукових систем.

3.      Інформаційні ресурси Інтернету.

4.      Безпека дітей в Інтернеті.

5.      Етика дотримання авторських прав в Інтернеті

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №8

Використання сервісу Canva у навчальній діяльності

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444749

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

ініціативність у навчальній діяльності.

бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту проявив глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність з теми заняття, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті та презентації;

1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням  вимог, має більше 4 суттєвих помилок, без захисту.

4

Усього за ЗМ 7

контр.

заходів

2

 

 

6

8

Опитування

1.      Історія виникнення хмарних технологій.

2.      Сутність хмарних технологій.

3.      Переваги використання хмарних технологій у початковій освіті.

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №9

Використання інтернет-сервісу Learning Apps в освітньому процесі початкової школи

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444750

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

-   ініціативність у навчальній діяльності.

бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту проявив глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність з теми заняття, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті та презентації;

1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням  вимог, має більше 4 суттєвих помилок, без захисту.

4

Усього за ЗМ 8

контр.

заходів

 

 

 

6

9

Опитування

1.      Взаємодія між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання.

2.      Педагогічний процес в умовах дистанційного навчання: комунікація між учителем та учнями.

3.      Формування навчальних навичок учнів в умовах дистанційного навчання та комунікація з батьками.

4.      Режими дистанційного навчання.

5.      Особливості оцінювання та контролю. Дистанційне навчання дітей з особливими освітніми потребами.

6.      Засоби організації дистанційного навчання.

7.      Інструментарій дистанційного навчання.

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №10-11

Використання сервісу Google Classroom в організації дистанційного навчання

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444751

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

ініціативність у навчальній діяльності.

Критерії оцінювання практичних завдань:

- 6 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту виказав глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 5 балів отримує студент, який виконав завдання повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність щодо теми дослідження, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 4 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 2 незначних помилок, під час захисту виявив неповну обізнаність з теми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням більше 3 суттєвих помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми;

- 1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі (менше 50%), з порушенням  вимог, без захисту; під час виконання завдання припускався суттєвих  помилок. 

6

Усього за ЗМ 9

контр.

заходів

2

 

 

8

10

Опитування

1.      Загальна характеристика інтерактивного комплексу SMART Board.

2.      Основні функції SMART Notebook.

3.      Застосування можливостей SMART Notebook у навчальному процесі початкової школи.

 

Критерії оцінювання усної відповіді:

- 2 бали отримує студент, який вільно володіє усім навчальним матеріалом, орієнтується в темі та аргументовано висловлює свої думки;

- 1 бал отримує студент, який фрагментарно володіє навчальним матеріалом та можуть окреслити лише деякі проблеми теми. 

2

Практичне заняття №12

Використання SMART Board у навчальному процесі

Зміст завдання представлений у системі Мудл за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/mod/assign/view.php?id=444753

Вимоги до виконання та оформлення:

-   своєчасність виконання завдання;

-   повний обсяг виконання завдання;

-   якість виконання завдань;

-   самостійність виконання;

-   творчий підхід у виконанні завдання;

ініціативність у навчальній діяльності.

бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; під час захисту проявив глибоку обізнаність з теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми;

- 3 бали отримує студент, який виконав завдання в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно; під час захисту виявив повну обізнаність з теми заняття, під час обговорення проблемних питань виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання;

- 2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з допущенням не більше 3 незначних помилок, під час захисту виявив поверхневу обізнаність з теми; або студент, який виконав завдання, але не приймав участі у захисті та презентації;

1 бал отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням  вимог, має більше 4 суттєвих помилок, без захисту.

4

Усього за ЗМ 10

контр.

заходів

2

 

 

6

,Усього за змістові модулі контр.

заходів

20

 

 

60

 


 Підсумковий семестровий контроль

 

Форма

Види підсумкових контрольних заходів

Зміст підсумкового контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

Залік

Підсумкове тестування з курсу

Проходження підсумкового тестування в системі Moodle за темами курсу

40 запитань, кожне 0,5 б.

20

Індивідуальне завдання

Створення методичної розробки до уроку в початковій школі

-       змістовне наповнення – 5 балів

-       науково-методична цінність викладених матеріалів – 5 балів

-       технологічність (дизайн оформлення, мультимедійність) – 5 балів

-     значимість (навчальна цінність для учнів; інноваційність; різноманітність) – 5 балів

20

Усього за підсумковий  семестровий контроль

 

40


Modifié le: Monday 12 September 2022, 22:09