Salta al contenido principal
Panel lateral
Búsqueda de curso
Cerrar
Búsqueda de curso
Selector de búsqueda de entrada
Español - Internacional (es)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Entrar
Ігрові технології у роботі логопеда
Búsqueda de curso
Cerrar
Búsqueda de curso
Selector de búsqueda de entrada
Abrir índice del curso
Abrir cajón de bloques
Inicio
Cursos
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Ігрові технології у роботі логопеда
Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...
Л4. Ігрові технології під час виконання артикуляці...
Л4. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
Requisitos de finalización
Презентація
Última modificación: lunes, 10 de febrero de 2025, 11:51
Actividad previa
П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній практиці
Próxima actividad
П8 - П9. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
Ir a...
Ir a...
Новини
Запис на консультацію
Силабус 2025
Розклад і зміст курсу
Система накопичення балів
Game-Based Learning and Gamification for Education
Becker K. Choosing and Using Digital Games in the Classroom : A Practical Guide. Cham : Springer, 2017. 411 p.
Sher B. Early Intervention Games : Fun, Joyful Ways to Develop Social and Motor Skills in Children with Autism Spectrum or Sensory Processing Disorders. San Francisco : Jossey-Bass, 2009. 235 p.
Simulation and Serious Games for Education / Y. Cai, S. L. Goei, W. Trooster (eds.). Singapore : Springer, 2017. 145 p.
Warren S. J., Jones G. Learning Games : The Science and Art of Development. Cham : Springer, 2017. 262 p.
Zeshan U. Serious Games in Co-creative Facilitation: Experiences from Cross-sectoral Work with Deaf Communities. Lancaster : Ishara Press, 2020. 154 p.
Evaluation of childrens' play : Tools and methods / S. Besio, D. Bulgarelli, V. Stancheva-Popkostadinova (eds.). Warsaw : De Gruyter, 2018. 140 p.
Guidelines for supporting children with disabilities' play : Methodologies, tools, and contexts / P. Encarnacao, S. Ray-Kaeser, N. Bianquin (eds.). Warsaw : De Gruyter, 2018. 153 p.
Perspectives and research on play for children with disabilities : Сollected papers / D. Bulgarelli (ed.). Berlin : De Gruyter, 2020. 189 p.
Методика застосування комп’ютерних технологій при навчанні дітей із вадами мовлення: опорні конспекти лекцій у схемах і таблицях
Текстові RPG для наймолодших українською
Віртуальні гральні кубики
Л1. Теорія та історія ігрових технологій в педагогічній та логопедичній практиці
П1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії
П2. Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях
П3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрових технологій
Л2. Психолого-педагогічні особливості використання навчально-ігрових технологій на корекційних заняттях
Теоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»
Floortime Training: ADHD and Autism
Floortime приклад
Floortime in Ukraine
Для самостійного опрацювання: Базове наповнення логопедичного кабінету та переносного логопедичного комплексу для використання ігрових технологій
Для самостійного опрацювання: Презентація Логопедичний кабінет_оснащення
П4. Створення «Скарбнички мрії»
П5. Іграшка та її роль в ігровій технології
Л3. Іграшка та її роль в ігровій технології
П6. Використання різноманітних конструкторів в логопедії
П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній практиці
П8 - П9. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
Л5. Ігри на розвиток сенсорної та моторної сфери в практиці корекційного педагога
П10. Методика проведення ігор на розвиток дрібної та загальної моторики
Для самостійного опрацювання: Ігрові технології для розвитку пізнавальних функцій
П11. Ігрові технології для розвитку пізнавальних функцій
Л6. Ігри зі словом,складом, звуком і буквами
П12. Ігри зі словом, складом і звуком
Л7. Комп’ютерні ігрові технології в роботі корекційного педагога
Для самостійного опрацювання: Використання цифових технологій у логопедичній роботі
П13. Комп’ютерні ігрові технології в роботі корекційного педагога
Для самостійного опрацювання: Терапевтична гра як технологія корекційної педагогіки
П14 Підбір та презентація терапевтичних ігор з метою педагогічної корекції
Питання для підготовки до підсумкового контролю
Підсумкове тестування
Варіанти ІНДЗ