Тема 1. Теоретичні основи бенчмаркінгу
Бенчмаркінг: поняття, цілі та завдання. Послідовність дій щодо застосування бенчмаркінгу. Розвиток і становлення бенчмаркінгу. Етапи становлення бенчмаркінгу (теорія Бернардо де Суза). Причини популярності бенчмаркінгу в сучасному світі. Категорії організацій за рівнем відкритості бізнесу. П'ять поколінь розвитку бенчмаркінгу. Основні етапи процесу бенчмаркінгу. Фактори успіху, що впливають на процеси бенчмаркінгу. Необхідність і доцільність застосування аналізу переваги. Типи аналізу переваги: внутрішній аналіз переваги; зовнішній аналіз переваги; функціональний аналіз переваги. Основні принципи бенчмаркінгу. Фази процесу бенчмаркінгу. Взаємозв'язок бенчмаркінгу та конкурентних переваг
Последнее изменение: Saturday, 22 January 2022, 23:46