Тема 4. Основні методи маркетингових досліджень у бенчмаркетингу

Основні методи дослідження збуту продукції і послуг. Напрями дослідження ефективності реклами. Вивчення аспекту якісної реклами. Оцінка об'єктивності інформації реклами. Основні види цінових досліджень, що застосовуються для нових або існуючих товарів і послуг: спрощені (прямі) і непрямі методи. Метод PSM (price sensitivity measurement) і метод «Драбина цін» (price laddering). Методи «Імітація процесу покупки» (randomized shopping situation) і ВРТО (BrandPrice-Trade-Off). Етапи прийняття комерційних рішень. Види рішень: бінарне рішення, стандартне рішення, багатоальтернативність рішення, безперервне рішення, інноваційне рішення. Комерційні рішення та маркетингові рішення: поняття, зміст та основні відмінності.


Última modificación: Saturday, 22 de January de 2022, 23:47