Тема 8. Стратегічний аналіз та інструменти стратегічного бенчмаркетингу

Поняття і завдання стратегічного бенчмаркінгу. Сутність, зміст, цілі, об'єкти вивчення стратегічного бенчмаркінгу. Можливості, що відкриваються при проведенні стратегічного бенчмаркінгу. Процесний та порівняльний бенчмаркінг, Напрями процесного бенчмаркінгу. Етапи алгоритму еталонного зіставлення: 1) оцінка організації та визначення тих сфер, де необхідно провести поліпшення; 2) виділення предмета для еталонного порівняння; 3) вибір еталонної компанії та форми еталонного порівняння; 4) збір необхідної інформації; 5) проведення аналізу отриманої інформації та визначення меж реалізації проекту; 6) застосування отриманого досвіду щодо діяльності власної організації; 7) проведення повторної самооцінки й аналізу привнесених поліпшень. Структурний і процесний підходи в управлінні діяльністю організації. Класифікація бізнес-процесів компанії в рамках процесного підходу. Система показників оцінки ефективності виконання бізнес-процесів. Концепція контролінгу. Комплексна модель підприємства. Застосування АЮ8-технологій для створення та супроводу системи управління організацією. Метод функціонально-вартісного аналізу (ФСА / АВС-аналіз). Інжиніринг і реінжиніринг бізнесу. Стратегії досконалості. Рівні методологічних знань, що утворюють методологію стратегічного управління ринковими можливостями компанії. Системи стратегічного управління.


Última modificación: Saturday, 22 de January de 2022, 23:50