Тема 9. Оперативний аналіз та інструменти оперативного управління бенчмаркетингу
Поняття і завдання операційного бенчмаркінгу. Структура стандартного бізнес-плану підприємства. Мети операційного бенчмаркінгу. Стандартні об'єкти порівняння. Параметри аналізу витрат. Аналіз прямих і непрямих трудових витрат. Аналіз трудовитрат. Параметри, використані при дослідженні операційного бенчмаркінгу. Бенчмаркінг параметра продукту. Способи досягнення конкурентної переваги. Етапи бенчмаркінгу за параметрами продуктів. Якісні фактори успіху розвитку малого та середнього підприємства. Бенчмаркінг рівня обслуговування клієнтів. Бенчмаркінг іміджу. Показники параметрів лояльності клієнтів. Етапи процесу визначення параметра продуктів. Бенчмаркінг продуктів на конкретних прикладах. Використання та переваги методу «будинків якості». Бенчмаркінг якості продукту. Основні причини невдалих проектів. Етапи знову спроектованих виробів: 1) генерація ідей; 2) розробка концепції нового товару та її перевірка.
Основні завдання та методи скорочення термінів створення й освоєння нових товарів, а також всебічного підвищення їх якості, регламентованого стрічковим графіком ОКР. Події та параметри мережевої моделі. Методи розрахунку собівартості: 1) метод питомих показників; 2) метод питомих вагових витрат; 3) бальний метод; 4) кореляційний метод; 5) метод нормативної калькуляції. Бенчмаркінг бренду. Сутність і значення бренда в сучасних умовах. Вплив популярності бренда на прибутковість компанії. Позиціонування при розробці бренда.