Література
Рекомендована література
Основна:
1. Ільченко І.С. Арт-терапія : навчальний посібник для студентів. Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. 150 с.
2. Вознесенська О., Мова Л. Арт-терапія в роботі практичного психолога Використання арт-технологій в освіті : навч. посіб. Житомір : Шкільний світ, 2001. 125 с.
3. Гельбак А. М. Музикотерапія у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : навчально-методичний посібник. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2019. 50 с.
4. Федій О.А. Естетотерапія : навчальний посібник. Київ : Центр учбової літератури, 2007. 256 c.
5. Тарасова В.В. Навчання та виховання дітей із порушенням інтелекту: навчально-методичний посібник. Харків: Харківська гуманітарно-педагогічна академія. 2017. 125 с.
6. Мартинчук О.В. Основи корекційної педагогіки: навч.-метод. посіб. Київ : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010. 288 с.
Додаткова:
1. Лановик М.Б., Лановик З.Б. Українська усна народна творчість : навч. посібник. Київ : Знання-Прес, 2006. 591 с.
2. Холковська І.Л. Корекційна педагогіка : підручник. Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2007. 328 с.
3. Сєднєва В. О. Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку : методичні рекомендації. Миколаїв : ОІППО, 2011. 36 с.
4. Вознесенська, О. Простір арт-терапії: можливості й перспективи : друга міждисциплінарна науково-практична конференція. Психолог. Шкільний світ. 2005. № 39. С. 2-4.
5. Исханова, С.В. Игротерапия в логопедии: артикуляционные превращения : логопедическое пособие для родителей и педагогов. Ростов-на-Дону : Феникс, 2013. 45 c.
6. Войтко В. Навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами : сучасні підходи: навчально-методичний посібник. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016. 84 с.
7. Копытин, А.И. Современная клиническая арт-терапия : учебное пособие. Москва : Когито-Центр, 2015. 526 c.
8. Никитин, В.Н. Арт-терапия : учебное пособие. Москва : Когито-Центр, 2014. 328 c.
9. Артпедагогика и арттерапия в специальном образовании : учеб. для студ. сред. и высш. пед. учеб. заведений. Москва : Издательский центр Академия, 2001. 248 с.
10. Kramer E. Art is therapy. Collected papers. N.-Y., 2001. 272 p.
11. Liebmann M. Art therapy for Groups: a handbook of themes, games and exersises. Cambridge, 1986.
Інформаційні джерела:
1. Арт-терапія : лікування мистецтвом. Бібліографічний список літератури. URL : http://www.library.tnpu.edu.ua/index.php/bibliography-lists/233-bibliography-lists-literature-16/1729-art-terapija
2. Музикотерапія у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. URL : https://muzika-dityam3.webnode.com.ua/muzikoterapiya-u-roboti-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami/
3. Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами URL : https://www.pedrada.com.ua/article/2839-izoterapevtichn-tehnki-u-robot-z-dtmi-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami
4. Арт-терапія дітей з особливими освітніми потребами. URL : https://vseosvita.ua/library/art-terapia-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-9634.html
5. Пісочна терапія для дітей: показання для застосування та спеціалізоване обладнання. URL : https://inkluzia.com.ua/pisochna-terapiya-dlya-ditey-pokazannya/
6. Досвід використання пісочної терапії в практиці роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. URL : https://vseosvita.ua/library/dosvid-vikoristanna-pisocnoi-terapii-v-praktici-roboti-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-285773.html