Система накопичення балів
Разом за семестр студент може набрати 100 балів, з них - 60 поточні та 40 - підсумкова атестація
7. Види і зміст поточних контрольних заходів
№ змістового модуля |
Вид поточного контрольного заходу |
Зміст поточного контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ЗМ 1. |
Теоретичне завдання – тестування |
Питання для підготовки: Основні функції та методи арт-терапевтичних технологій в корекційній освіті. Організація арт-терапевтичного процесу. Ізотерапія як різновид арт-терапевтичної технології в корекційній освіті. Види ізотерапії. Мандала як метод арт-терапії. Діагностичні можливості мандал. Лялькотерапія. Особливості застовування лялькотерапії. Техніка «Жила була лялька». Фототерапія. Загальні уявлення про фототерапію. Психологічні функції фотографії. Використання МАК у арт-терапевтичній роботі. Види технік образотворчої терапії. Акварель по мокрому. Гратаж: особливості використання. Колаж. Діагностичні можливості колажу: особливості інтерпретації. |
Тестування передбачає надання відповідей на 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. |
5 |
Практичне завдання – написання есе на тему «Арт-терапія у роботі логопеда» |
Вимоги до виконання та оформлення: Авторський текст обсягом до 5 тис. слів. Вимоги до оформлення на сторінці в Moodle |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (2 б.); - повний обсяг виконання (2 б.); - ґрунтовність (2 б.); - творчий підхід у виконанні (2 б.); - дотримання вимог оформлення (2 б.). |
10 |
|
Усього за ЗМ 1 контр. заходів |
2 |
|
|
15 |
ЗМ 2. |
Теоретичне завдання – тестування |
Питання для підготовки: Теоретичні аспекти казкотерапії як різновиду арт-терапевтично технології в корекційній освіті. Функції казок в корекційній роботі. Фактори ефективності казкотерапії. Можливості роботи з казками. Створення живої казки. Казки за картами Проппа: алгоритм складання. |
Тестування передбачає надання відповідей на 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал |
5 |
Практичне завдання – створення казки за методом Проппа |
Вимоги до виконання та оформлення: створити 28 карток за методом Проппа. Детальна інструкція на сторінці курсу в Moodle
|
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (2 б.); - творчий підхід (3 б.); - збереження правильної послідовності (3 б.); - естетичність виконання (3 б.).
|
10 |
|
Усього за ЗМ 2 контр. заходів |
2 |
|
|
15 |
ЗМ 3 |
Теоретичне завдання – тестування |
Питання для підготовки: Використання можливостей музичної терапії у корекційній роботі з дітьми із особливими освітніми потребами. Методи і прийоми музичної терапії в корекційній роботі. Критерії добору музичних творів. Музично-терапевтичні вправи. Фолькльоротерапія. |
Тестування передбачає надання відповідей на 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал |
5 |
Практичне завдання – добір музичних творів для корекційної роботи з дітьми з різними нозологіями |
Вимоги до виконання та оформлення: Передбачається виконання в табличному вигляді. Детальна інструкція на сторінці курсу в Moodle |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (2 б.); - відповідність творів нозологіям (3 б.); - обґрунтування творів (5 б.)
|
10 |
|
Усього за ЗМ 3 контр. заходів |
2 |
|
|
15 |
ЗМ 4. |
Теоретичне завдання – тестування |
Питання для підготовки: Пісочна терапія (sand-play) як метод роботи з випадком. Співвідношення процесу гри і результату в пісочній терапії. Принципи роботи з піском в корекційній роботі. Психопрофілактичний і розвиваючий аспекти піскової терапії в корекційній роботі. |
Тестування передбачає надання відповідей на 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал |
5 |
Практичне завдання – розробити дидактичну гру (вправу)
|
Вимоги до виконання та оформлення: Опис гри у вільному стилі. Детальна інструкція на сторінці курсу в Moodle |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (2 б.); - творчий підхід (4 б.); - наочність (4 б.).
|
10 |
|
Усього за ЗМ 4 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
Усього за змістові модулі контр. заходів |
8 |
|
|
60 |
8. Підсумковий семестровий контроль
Форма |
Види підсумкових контрольних заходів |
Зміст підсумкового контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ЗАЛІК |
Теоретичне завдання - тестування |
Питання для підготовки: Арт-терапевтичні технології в роботі корекційного педагога Основні функції та методи арт-терапевтичних технологій в корекційній освіті. Організація арт-терапевтичного процесу. Ізотерапія як різновид арт-терапевтичної технології в корекційній освіті. Види ізотерапії. Мандала як метод арт-терапії. Діагностичні можливості мандал. Лялькотерапія. Особливості застовування лялькотерапії. Техніка «Жила була лялька». Фототерапія. Загальні уявлення про фототерапію. Психологічні функції фотографії. Використання МАК у арт-терапевтичній роботі. Види технік образотворчої терапії. Акварель по мокрому. Гратаж: особливості використання. Колаж. Діагностичні можливості колажу: особливості інтерпретації. Казкотерапія як арт-терапевтична технологія Теоретичні аспекти казкотерапії як різновиду арт-терапевтично технології в корекційній освіті. Функції казок в корекційній роботі. Фактори ефективності казкотерапії. Можливості роботи з казками. Створення живої казки. Казки за картами Проппа: алгоритм складання. Використання можливостей музичної терапії у корекційній роботі з дітьми із особливими освітніми потребами. Методи і прийоми музичної терапії в корекційній роботі. Критерії добору музичних творів. Музично-терапевтичні вправи. Фолькльоротерапія. Пісочна терапія (sand-play) як метод роботи з випадком. Співвідношення процесу гри і результату в пісочній терапії. Принципи роботи з піском в корекційній роботі. Психопрофілактичний і розвиваючий аспекти піскової терапії в корекційній роботі. |
Тестування передбачає надання відповідей на 20 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал |
20 |
Практичне завдання – схематично скласти арт-терапевтичну технологію |
Практичне завдання виконується під час проведення заліку. Нозологію та вік дитини визначає викладач під час заліку.
|
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - актуальність (2 б.); - мета та завдання (4 б.); - структурні елементи (4 б.); - практична значущість (4 б.) - творчий підхід (4 б.); - оформлення згідно вимог (2 б.)
|
20 |
|
Усього за підсумковий семестровий контроль |
|
40 |