Система накопичення балів

Разом за семестр студент може набрати 100 балів, з них - 60 поточні та 40 -  підсумкова атестація

7.     Види і зміст поточних контрольних заходів

№ змістового модуля

Вид поточного контрольного заходу

Зміст поточного контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

ЗМ 1.

Теоретичне завдання – тестування

Питання для підготовки:

Основні функції та методи арт-терапевтичних технологій в корекційній освіті. Організація арт-терапевтичного процесу. Ізотерапія як різновид арт-терапевтичної технології в корекційній освіті. Види ізотерапії. Мандала як метод арт-терапії. Діагностичні можливості мандал. Лялькотерапія. Особливості застовування лялькотерапії. Техніка «Жила була лялька». Фототерапія. Загальні уявлення про фототерапію. Психологічні функції фотографії. Використання МАК у арт-терапевтичній роботі. Види технік образотворчої терапії. Акварель по мокрому. Гратаж: особливості використання. Колаж. Діагностичні можливості колажу: особливості інтерпретації.

Тестування передбачає надання відповідей на 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

5

Практичне завдання – написання есе на тему «Арт-терапія у роботі логопеда»

Вимоги до виконання та оформлення:

Авторський текст обсягом до 5 тис. слів. Вимоги до оформлення на сторінці в Moodle

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-   своєчасність виконання (2 б.);

-   повний обсяг виконання (2 б.);

-   ґрунтовність (2 б.);

-   творчий підхід у виконанні (2 б.);

-   дотримання вимог оформлення (2 б.).

10

Усього за ЗМ 1 контр.

заходів

2

 

 

15

ЗМ 2.

Теоретичне завдання – тестування

Питання для підготовки:

Теоретичні аспекти казкотерапії як різновиду арт-терапевтично технології в корекційній освіті. Функції казок в корекційній роботі. Фактори ефективності казкотерапії. Можливості роботи з казками. Створення живої казки. Казки за картами Проппа: алгоритм складання.

Тестування передбачає надання відповідей на 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал

5

Практичне завдання – створення казки за методом Проппа

Вимоги до виконання та оформлення:

створити 28 карток за методом Проппа. Детальна інструкція на сторінці курсу в Moodle  

 

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       своєчасність виконання (2 б.);

-       творчий підхід (3 б.);

-       збереження правильної послідовності (3 б.);

-       естетичність виконання (3 б.).

 

10

Усього за ЗМ 2 контр.

заходів

2

 

 

15

ЗМ 3

Теоретичне завдання – тестування

Питання для підготовки:

Використання можливостей музичної терапії у корекційній роботі з дітьми із особливими освітніми потребами. Методи і прийоми музичної терапії в корекційній роботі. Критерії добору музичних творів. Музично-терапевтичні вправи. Фолькльоротерапія.

Тестування передбачає надання відповідей на 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал

5

Практичне завдання – добір музичних творів для корекційної роботи з дітьми з різними нозологіями

Вимоги до виконання та оформлення:

Передбачається виконання в табличному вигляді. Детальна інструкція на сторінці курсу в Moodle 

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       своєчасність виконання (2 б.);

-       відповідність творів нозологіям (3 б.);

-       обґрунтування творів (5 б.)

 

10

Усього за ЗМ 3 контр.

заходів

2

 

 

15

ЗМ 4.

Теоретичне завдання – тестування

Питання для підготовки:

Пісочна терапія (sand-play) як метод роботи з випадком. Співвідношення процесу гри і результату в пісочній терапії. Принципи роботи з піском в корекційній роботі. Психопрофілактичний і розвиваючий аспекти піскової терапії в корекційній роботі.

Тестування передбачає надання відповідей на 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал

5

Практичне завдання – розробити дидактичну гру (вправу)

 

Вимоги до виконання та оформлення:

Опис гри у вільному стилі. Детальна інструкція на сторінці курсу в Moodle 

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       своєчасність виконання (2 б.);

-       творчий підхід (4 б.);

-       наочність (4 б.).

 

10

Усього за ЗМ 4 контр.

заходів

2

 

 

10

Усього за змістові модулі контр.

заходів

8

 

 

60

 

 

8. Підсумковий семестровий контроль

Форма

Види підсумкових контрольних заходів

Зміст підсумкового контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

ЗАЛІК

Теоретичне завдання - тестування

Питання для підготовки:

Арт-терапевтичні технології в роботі корекційного педагога

Основні функції та методи арт-терапевтичних технологій в корекційній освіті. Організація арт-терапевтичного процесу. Ізотерапія як різновид арт-терапевтичної технології в корекційній освіті. Види ізотерапії. Мандала як метод арт-терапії. Діагностичні можливості мандал. Лялькотерапія. Особливості застовування лялькотерапії. Техніка «Жила була лялька». Фототерапія. Загальні уявлення про фототерапію. Психологічні функції фотографії. Використання МАК у арт-терапевтичній роботі. Види технік образотворчої терапії. Акварель по мокрому. Гратаж: особливості використання. Колаж. Діагностичні можливості колажу: особливості інтерпретації.

Казкотерапія як арт-терапевтична технологія

Теоретичні аспекти казкотерапії як різновиду арт-терапевтично технології в корекційній освіті. Функції казок в корекційній роботі. Фактори ефективності казкотерапії. Можливості роботи з казками. Створення живої казки. Казки за картами Проппа: алгоритм складання.

Використання можливостей музичної терапії у корекційній роботі з дітьми із особливими освітніми потребами. Методи і прийоми музичної терапії в корекційній роботі. Критерії добору музичних творів. Музично-терапевтичні вправи. Фолькльоротерапія.

Пісочна терапія (sand-play) як метод роботи з випадком. Співвідношення процесу гри і результату в пісочній терапії. Принципи роботи з піском в корекційній роботі. Психопрофілактичний і розвиваючий аспекти піскової терапії в корекційній роботі.

Тестування передбачає надання відповідей на 20 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал

20

Практичне завдання – схематично скласти арт-терапевтичну технологію

Практичне завдання виконується під час проведення заліку. Нозологію та вік дитини визначає викладач під час заліку.

 

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       актуальність (2 б.);

-       мета та завдання (4 б.);

-       структурні елементи (4 б.);

-       практична значущість (4 б.)

-       творчий підхід (4 б.);

-       оформлення згідно вимог (2 б.)

 

 

 

20

Усього за підсумковий  семестровий контроль

 

40


Остання зміна: Thursday 28 October 2021 17:33 PM