Тема 2. Планування та організація маркетингу туристичних послуг у мисливському господарстві

Сутність, зміст та форми маркетингових досліджень. Дослідження середовища маркетингу туристського підприємства. Маркетингові дослідження туристського ринку. Маркетингові дослідження конкурентів підприємства галузи екологічного та мисливського туризму. Маркетингові дослідження споживачів туристських послуг. Визначення маркетингової мети на основі проведених досліджень ринку послуг з мисливського туризму. Суть та функції маркетингу туристичних послуг у мисливському господарстві. Види маркетингових стратегій. Методи оцінки ефективності використання вибраної маркетингової стратегії. Конкурентоспроможність туристичних послуг у мисливському господарстві. Вибір цінової стратегії на туристичні послуги у мисливському господарстві. Розробка маркетингової комунікаційної системи мисливського туризму. Фінансовий план. Бізнес-план як кінцевий продукт планування. Суть бізнес-планування. Мета складання бізнес-плану та сфери його застосування. Структура бізнес-плану. Критерії оцінки ефективності бізнес-плану. Оцінка комерційної та бюджетної ефективності проекту. Методи аналізу та оцінка ризиків інвестиційних проектів.
Last modified: Tuesday, 13 October 2015, 7:21 PM