Тема 3. Програма маркетингу щодо просування сталого мисливського туризму

Оцінка рекреаційних біологічних та інших ресурсів для розвитку екологічного та мисливського туризму на територіях мисливських господарств, регіонів, України у цілому. Характеристика територій для розвитку сталого екологічного та мисливського туризму із урахуванням місцевих умов. Маркетинговий аналіз з оцінки можливостей розвитку сталого екологічного та мисливського туризму на проектних територіях. Потенціал ринку та конкурентоспроможність екологічного та мисливського туризму. Цільові групи населення зацікавлені у розвитку екологічного та мисливського туризму як альтернативного джерела існування на проектних територіях. Оцінка розвитку екологічного та мисливського туризму як чинника підвищення зайнятості населення на проектних територіях Бізнес-пропозиції з розвитку сталого екологічного та мисливського туризму на проектних територіях. Програма маркетингу щодо просуванню сталого екологічного та мисливського туризму із використанням можливостей проектних територій.
Modifié le: Tuesday 13 October 2015, 19:23